Belépés
A kezdetek
... fordítva. Nekem már az is jó, ha zenélhetek egy pár percet, de majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle. A napokbaqn keresett meg egy régi haverom, ki vállalkozni szeretne, méghozzá a fehérnemű piacon.
Na - gondoltam - végre valami mozgás, de részéről tőkehiány van, nem másképp az enyémről. De be kell vallanom, hogy ez az ötlet szöget ütött a fejemben. Talán mégis össze kéne valah...
A vodka hatalma
... Atya, a Fiú és a Szentlélek nem a Fater, a Kiscsávó
és a Kript...
Olcsó játék, olcsó embereknek
Nemrégiben néztem egy origos tesztet,amikoris kipróbáltak pár kínai, piacon kapható játékot, amiket potom pénzért, akár 2000Ft-ért vehetünk meg. Nos, nem kell PS2-re meg Xbox-ra meg Gamecube-ra, illetve Sony PSP-re gondolni. Ezekhez a játékokhoz még véletlenül sem hasonlítanak, bár szinte ugyanezekkel az elvekkel működnek. (Jah, azt nem szögeztem le, hogy ezek játékgépek, amiket üg...
államilag finanszirozot képzés
... rendelkező érdeklődők számára biztosít olyan képzési lehetőségeket, melyek piacképes szaktudást és jó elhelyezkedési lehetőségeket jelentenek a munkaerőpiacon.

Államilag finanszírozott képzéseinket esti és levező formátumban kínáljuk diákjainknak.

Esti képzések tanítási napjai:

hétfő és sz...
Meg lehet előzni a fájdalmat
A középkorban vegyészek árulták fogtisztító poraikat, s az első krém állagú termék az 1860-as években került forgalomba. A maihoz hasonló fogkrém 1896-ban jelent meg a piacon. A fogkrémtől egyebek mellett elvárják, hogy védjen a fogszuvasodás, az ínygyulladás és a fogkőképződés ellen, friss leheletet és természetes fehér színt biztosítson. Sokan kedvelik a természetes hatóanyagot t...
Mit jelent a toxikus sokk ?
Ez a jelenség először a nyolcvanas években vált viszonylag gyakorivá, amikor olyan termék jelent meg a piacon, amelynek rendkívül nagy volt a felszívó képessége. Ez a termék nem más, mint az egészségügyi tampon.

A baktériumok táptalaja

Várt előnye az volt, teljesen felfogja a menstruációs vért, s nem zavarja a mindennapi életet. Az első látásra tökéletes termé...
Húspótló zöldségeink
... csucsorfélék családjába tartozik, mint a paprika, paradicsom. Különleges igényei nincsenek, egy kis odafigyeléssel gondozva késő őszig szüretelhetjük.
Palántát magunk is nevelhetünk, vagy a piacon készen vásárolhatunk. Palántanevelése hasonló, mint a zöldpaprikáé. Áttűzdelni is szükséges. Ha már kezd bokrosodni, csak 3-4 oldalhajtást hagyjunk meg, a többit le kell vágni. De k...
Fél évszázados a merevlemez
... RAMAC. Ezt az apró merevlemezt már a szórakoztatóelektronikában is alkalmazni lehetett, a következő években több egyhüvelykes merevlemezzel szerelt hordozható audiolejátszó is megjelent a piacon.

Négy generációval később a Hitachi tovább csökkentette az eredeti Microdrive méreteit, miközben megnövelte a kapacitást. A Microdrive 3K8 mindössze 13 grammot nyom, miközben 8 ...
Karcsú, nőies vonalak
... linolsavak (CLA) és a zöld tea párosítása, amely Hollandiában egy hónap alatt a legkeresettebb fogyást elősegítő táplálékkiegészítő lett. Szlovákiában is az egyik legközkedveltebb zsírégető a piacon. A CLA és a zöld tea kombinációja azért olyan sikeres, mert nemcsak elégeti a zsírt, hanem azt is megakadályozza, hogy ismételten lerakódjon a szervezetben. A CLA az izomszövetekben se...
Játékunk
... magammal, ki tudja, mikor eszek megint ilyen jót. Jól van, indulok Szorty, Neked is lesz égig érőd, és remélem, itt leszek, mikor megmászod... Szedjél sok babot, add el azt is jó áron a piacon. *azzal odaperdül az orkhoz, megcsókolja, majd tesz egy próbamászást a bab szárán.*
- Elbír *újságolja, mikor visszaér.*
- Akkor hát indulnom kell, ha leesnék mégis, akkor kapjál e...
Google
... sokmilliós befektetéssel kifejlesztett rendszereit. Míg a keresések több mint felét a Google-n indítják, a Yahoo csak egyharmadot, a Microsoft pedig alig tíz százalékot tudhat magáénak a piacon. A Google nagyszerűsége abban rejlik, hogy riválisaival ellentétben nem túlzsúfolt portálra helyezték el a keresőt, hanem egy teljesen egyszerűen letölthető, szinte üres oldalra. Ezért is, ...
Jön a négymagos Intel procesor
A fejlesztés egy videoszerkesztő és kódoló szoftver tesztje kapcsán merült fel

Épphogy terjedni kezd a Core 2 Duo chipkészlet család a piacon, az Intel máris a négymagos processzorok érkezésének hírével kürtöli tele a világhálót.

Miközben a 24 inch-es iMacektől az új Dell laptopokig az eladott gépek egy része már az Intel kétmagos Core proceszszoraival kerülne...
hmmm elgondolkodtató :)
... Fiú és a Szentlélek nem a Fater, a Kiscsávó és a

Kriptaszökevény.|...
Kiút a taposómalomból egészség
... minőségi váltást az életszínvonalban, tartozások kiegyenlítésében, lakáscserében, új autóban, stb.

Az ajánlatunk exkluzív: nagyon ritka ilyen erős cég megjelenése az európai piacon, nem hetente és nem is évente fordul elő. A Vemmának Magyarországon hamarosan több tízezer fős hálózata épül fel, átlépjük majd a százezres nagyságrendet, és a további növekedésnek nem szab ...
KevInnben történt..
... (289975)
norhor
Adatok Uzenet
Visszaköszön a belépő embernek és visszamegy a pulthoz a pókjaival, be is mutatja a férfinak:
-Ez itt Kevin, ez *csukk* meg itten Bárbi, őt nemrég vettem a piacon, mert Kevin állandóan a fülemet *csukk*rágta, hogy kéne neki egy társ..eleinte nem *csukk* akartam, de *csukk* őt még én is el fogadom *csukk* ezek a *csukk* gyerekek *...
Péntek:hal nap II.
El is felejtettem említeni, miért is ez a mai cím. Diétám szerint halat kall ma ennem, ugyhogy a piacon "lőttem" magamnak egy kis sült hekket és most azt eszegetem. Rettentően komplikált így naplót írni! És végre kaptam magamnak cípőt !!!!!
Olyat, amilyet szerettem volna, hegyes orrú, telitalpú , magas és fekete és NINCS rajta semmi gyöngy, flitter vagy egyébb borzalom !!!! At...
Beszélgetések
... másik veled akarok beszélgetni.
Nem létezik több féle.
Nem állok meg az utcán a szomszédnak, nem érdekel, mit főzött a közértes tegnap vacsorára.
Sőt az sem tud lázba hozni, a piacon, hogy képzelje kedvesem, már megint felment az ára...
Ezek nem beszélgetések.
Ezek hiába való időtöltések.
Ezek egyszerű közlések, amik nem érintenek személyeket, mondhat...
Veszélyek játék közben
... gumiállatokkal és gumibabákkal játszik. Itt jegyezzük meg, hogy nagyon vigyázzunk arra (ez vonatkozik a gyermek nagyobb korára is), hogy csak megbízható helyen vásárolt játékokat vegyünk. Sokszor piacon vett, nem bevizsgált játékoknál a legkülönbözőbb veszélyforrás leselkedhet a gyermekre: pl. mérgező festékanyag, könnyen lejáró kerekek, széteső játékok. Különös figyelmet igényeln...
heyya, hvg-i fellépés...
... csak semmi érzelem, mert az távol áll, az ő esetében.
A bulájjal kapcsban annyit, h hulla fáradt voltam nem is igazán éreztem magam jól, azért 3 ig csapattuk, azután reggel pedig a piacon hamburger, kolbász, és hurka, véresen, jól átsülve minden, frissen, imádtam... Jót röhögtünk, de a közönség egy határ szar volt. mind1, ez volt az utolsó, hogy ebben a városban kiálltunka sz...
90 nap alatt a kiló körül 8.
... velem.Így mentem reklamálni az üzletbe .Ha már ott voltam vettem hajfestéket (így készül a mesterséges butítás,mivel szőke lettem )és találkoztam Ancsurival is, együtt vásároltunk a piacon.Reggelizni délkörül jutott időm, szilvát szemezgettem.Fél háromkor készült el az ebéd, rizibizit készítettem, frissen fejtett borsóból.Nagyon jól esett, és kivételesen jól sikerült.Majd be...
1 2 3 ..........364 365 .....546 547 .....727 728 729
Címkék: Sony PSP-re, Vemmának Magyarországon, vodka hatalma, toxikus sokk, négymagos Intel, taposómalomból egészség, kiló körül, napokbaqn keresett, régi haverom, fehérnemű piacon, ötlet szöget, origos tesztet, elvekkel működnek, középkorban vegyészek, első krém, 1860-as években, maihoz hasonló, fogkrémtől egyebek, fogkőképződés ellen, természetes hatóanyagot, jelenség először, nyolcvanas években, felszívó képessége, egészségügyi tampon, baktériumok táptalaja, menstruációs vért, mindennapi életet, első látásra, piacon készen, apró merevlemezt, következő években, eredeti Microdrive, hónap alatt, legkeresettebb fogyást, egyik legközkedveltebb, keresések több, teljesen egyszerűen, négymagos processzorok, eladott gépek, ajánlatunk exkluzív, európai piacon, százezres nagyságrendet, további növekedésnek, belépő embernek, fülemet *csukk*rágta, *csukk* gyerekek, közértes tegnap, gyermek nagyobb, legkülönbözőbb veszélyforrás, bulájjal kapcsban, piacon hamburger, határ szar, városban kiálltunka, mesterséges butítás,