Belépés
Mérgezö GUARGUMI - Lista
Mérgezö GUARGUMI - Lista


2007 augusztus 15 - szerda, 23:53
Bövitett lista


A PLUS diszkontokban árusított összes ROMANZA jégkrém (német készítmény) guar-ral homogenizált matéria. Aki nem hiszi nézze meg a csomagolásokat. Pálcás, tölcséres vagy dobozos, ömlesztett, mindegy: mind tartalmazza az áldást. Egészségünkre. B. Zs.

T...
Bolt hátán bolt
... is készül - az élelmiszerárak normalizálódnak.

Persze a végső szót a vásárlók mondják ki. Bár egyre többen költik el pénzük legnagyobb részét napi fogyasztási cikkre a diszkontokban, a mindennapi élelmiszerek beszerzésében továbbra is a kisboltok meghatározók. Kérdés azonban, hogy az eddig kialakult vásárlási szokások mennyire változnak meg a diszkontok hatására, s előt...
Csak 23 millió liter jégkrém..
... 401-2.500 négyzetméteres üzletek részaránya, ebben az árucsoportban 3 százalékpontos az emelkedés. A szupermarketek és diszkontok vezető szerepének egyik oka, hogy megnőtt a főleg diszkontokban árusított kereskedelmi márkás termékek részaránya: idén júniusban már az összes eladott impulzus jégkrém 70 százaléka a láncok saját márkája, szemben a tavalyi és tavalyelőtti hatodik hónap...
24 óra hírei
... 14:05Államtitkár nélkül irányítaná a titkosszolgálatokat Pintér

Kedd 14:05Az első rút kiskacsa-sztár

Kedd 14:00Több...
Kunhalmi dollár –58.
... hogy ez kevés lesz az üzlet túléléséhez. - Télen nem hiszem, hogy mindenki nálam akarna zöldséget vásárolni. Meg nincs is annyi zöldség. Persze lesz külföldi, de vagy megveszem a diszkontokban és akkor náluk drágábban tudom csak adni, mert a nagykerek velem nem állnak szóba...

- Kellene egy hűtőház...

- Ezt persze maga sem gondolja komolyan......
Milyen virslit vegyünk?
... élelmiszerbiztonsági jelentéseinket a felsorolt kulcsszavakra keresve.)

Egy átlagos hónaphoz képest 70-100 százalékkal több virsli fogy decemberben. Leggyakrabban a hipermarketekben és diszkontokban szerzik be, de a henteseknél is kétszer annyit vásárolnak. A legolcsóbb virsli kilójáért kétszáz forintot sem kell fizetnünk, de az erősen elgondolkodtató, hogy a kutyakaja ...
Virsli 250 forintért: akarod t
... gyártmánylapon rögzítik, hogy pontosan miből, milyen körülmények között gyártják terméküket, az ezen vállaltakat be kell tartani.

Virsliből a szuper- és hipermarketekben, diszkontokban vásárolják a legtöbbet. Ezekben az áruházakban a legnagyobb a választék, a 249 forintos kilónkénti ártól kezdődően megtalálhatók az ezer forint feletti áron értékesített kisebb csomagolás...
GfK - A hiper- és a szupermarketekben költik a legtöbbet élelmiszerre
... diszkontokat az észlelt költésről tett nyilatkozatok terén: a vásárlók mintegy egynegyedeemlítette, hogy szupermarketben költi a legtöbb pénzt élelmiszerre.
Mind...
GfK: jól fogynak a dobozos jégkrémek az idén
... összesítése szerint az olcsóbb és a drágább termékek is jobban fogynak, és továbbra is három fő értékesítési csatornája van a dobozos jégkrémeknek: a mennyiség több mint harmada a diszkontokban fogy, másik 31 százaléka a hipermarketekben, míg negyede a szupermarketekben.
A csokoládé és a vanília továbbra is a legkedveltebb ízek, de a gyártók újításainak köszönhetően a különbö...
GfK Hungária: a vörösbor a kedvenc, de egyre népszerűbb a rozé is
... háztartások havonta vásárolnak bort, és egy-egy ilyen alkalommal 2-2,5 liter, 3-4 palack bor kerül a kosarakba. A kereskedelmi forgalomba kerülő borok háromötödét a hipermarketekben és a diszkontokban értékesítik.
A hipermarketekben és a diszkontok átlagárainak különbségét jól mutatja, hogy mennyiségben a diszkontok,értékben a hipermarketek tudják a legnagyobb részt kihasíta...
GfK: a fogyasztók 85 százaléka szokott diszkontban vásárolni
...
A GfK diszkontláncokról szóló idei tanulmánya szerint azok a háztartások, amelyek vásárolnak diszkontokban, a napi fogyasztási cikkekre (FMCG) fordított kiadásuknak átlagosan 20 százalékát költik el ebben az üzlettípusban.
Az adatok szerint a diszkontok értékben mért piaci részesedése a teljes kiskereskedelmi forgalomból tavaly 16 százalék volt, az idén az első félévben ...
Nielsen: minden negyedik forintjukat sajátmárkás termékre adták ki a vásárlók tavaly
... boltláncok közül új üzletet szinte csak a diszkont csatornában nyitottak az utóbbi időben - írja a Nielsen.
A cég hozzáfűzi, hogy a bővülő bolthálózat is közrejátszik abban, hogy a diszkontokban kiemelkedő szerepet játszanak a sajátmárkás élelmiszerek: részarányuk 62-ről 63 százalékra emelkedett a csatorna teljes bevételéből, éves összehasonlításban.
A diszkont az egye...
ZDF: kémkednek a dolgozók után a Penny diszkontláncnál
... című magazinműsorának keddi adásában sugárzott riport szerint a Rewe vezetésének megbízásából 2009 óta módszeresen kémkednek detektívek az alkalmazottak után Rewe üzletekben és Penny diszkontokban. Több dolgozót az otthonában is megfigyeltek, és van olyan munkavállaló, akinek még a pincéjét is átkutatták. A megfigyelt alkalmazottakat utólag sem tájékoztatták az adatgyűjtésről....
GfK: csökkent a zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet
... kialakítására.
A háztartások nagyobb része, csaknem 60 százaléka kisebb mennyiséget vásárol,...
GfK: kevesebb jégkrém fogyott az első félévben
... forgalma kisebb mértékben csökkent, mint a sajátmárkás termékeké.
Továbbra is három fő értékesítési csatornája van a dobozos jégkrémeknek: a mennyiség több mint egyharmada a diszkontokban fogy, másik 31 százaléka pedig a hipermarketekben kel el. Visszaesett, de továbbra is őrzi harmadik helyét a szupermarket - mint értékesítési csatorna - a forgalom egyötödével.
A fogyas...
Javult a tóparti vendéglátósok forgalma a Balatonnál
... áll, akiknek az üdülési szokása jó ideje a hosszú hétvégékről szól, és rossz idő esetén el sem indulnak, vagy hamarabb hazatérnek.
A magyar vendégkör jelentős része jellemzően diszkontokban vásárolt italt iszik, szendvicseket eszik, és SZÉP-kártyával, vagy Erzsébet-utalvánnyal akar és tud csak fizetni a szolgáltatásokért. Idén már egy lángossütödés is jelezte, hogy SZÉP-kárty...
Drágulnak a német élelmiszerdiszkontok
... Aldi, a Lidl és a többi diszkontláncnál emelkedtek nagyobb mértékben az árak. A legnagyobb különbséget az utolsó vizsgált hónapban, augusztusban regisztrálták, akkor az élelmiszerdiszkontokban átlagosan 4 százalékos volt az áremelkedés éves összehasonlításban, a szupermarketeknél viszont csak 1,6 százalékos.
A gyors ütemű drágulást részben az okozza, hogy egyre több a márkás ...
GfK: harmadával nő a virsli fogyasztása az év végén
... végi virsli értékesítésben a hipermarketek teljesítenek a legjobban, a csatorna piaci részesedése 6 százalékponttal, 27 százalékról 33 százalékra ugrott tavaly ebben az időszakban. A diszkontokban vásárolták meg az összes eladott mennyiség 24 százalékát, míg az egyéb boltok 25 százalékkal részesedtek tavaly a virsli mennyiségi forgalmából.
A piackutató intézet adatai szerint ...
A vörösbor és a nő
... bort, és egy-egy ilyen alkalommal 2-2,5 liter bor kerül a kosarakba, ami 3-4 palacknak felel meg. A kereskedelmi forgalomba kerülő borokból egyre többet vásárolnak hipermarketekben és diszkontokban, ez a két bolttípus adja a forgalom háromötödét. Természetesen a hipermarketekben és a diszkontokban forgalmazott borok átlagárainak szintjében tapasztalható különbségek a részesedésben...
Vasárnapi zárva tartás - Pénzcentrum.hu - Vasárnap a legalacsonyabb a napi fogyasztási cikkek vásárlásainak szá
... testápolók, takarítószerek, a borotva, a pelenka, vagy a papírzsebkendő.
A GfK adatai szerint nagy alapterületű hipermarketekben leginkább a péntek és vasárnap között vásárolnak, míg a diszkontokban a vasárnapon kívül a csütörtök az a nap, amikor legtöbbet költenek FMCG-termékekre.
A falvakban leginkább szerdán és szombaton, míg a kisvárosokban szerda mellett vasárnap kö...
1 2 
Címkék: Mérgezö GUARGUMI, szupermarketekben költik, legtöbbet élelmiszerre, dobozos jégkrémek, vásárlók tavaly, dolgozók után, első félévben, tóparti vendéglátósok, virsli fogyasztása, napi fogyasztási, élelmiszerárak normalizálódnak, végső szót, vásárlók mondják, mindennapi élelmiszerek, kisboltok meghatározók, eddig kialakult, diszkontok hatására, főleg diszkontokban, összes eladott, láncok saját, üzlet túléléséhez, nagykerek velem, felsorolt kulcsszavakra, átlagos hónaphoz, legolcsóbb virsli, erősen elgondolkodtató, ezen vállaltakat, ezer forint, észlelt költésről, vásárlók mintegy, legtöbb pénzt, drágább termékek, dobozos jégkrémeknek, mennyiség több, diszkontokban fogy, vanília továbbra, legkedveltebb ízek, gyártók újításainak, kereskedelmi forgalomba, diszkontokban értékesítik, diszkontok átlagárainak, hipermarketek tudják, legnagyobb részt, adatok szerint, diszkontok értékben, teljes kiskereskedelmi, diszkont csatornában, utóbbi időben, bővülő bolthálózat, diszkontokban kiemelkedő,
© 2013 TVN.HU Kft.