|
|
|
Mérgezö GUARGUMI - Lista
2007 augusztus 15 - szerda, 23:53
Bövitett lista
A PLUS diszkontokban árusított összes ROMANZA jégkrém (német készítmény) guar-ral homogenizált matéria. Aki nem hiszi nézze meg a csomagolásokat. Pálcás, tölcséres vagy dobozos, ömlesztett, mindegy: mind tartalmazza az áldást. Egészségünkre. B. Zs.
T... |
|
|
|
|
|
|
|
... is készül - az élelmiszerárak normalizálódnak.
Persze a végső szót a vásárlók mondják ki. Bár egyre többen költik el pénzük legnagyobb részét napi fogyasztási cikkre a diszkontokban, a mindennapi élelmiszerek beszerzésében továbbra is a kisboltok meghatározók. Kérdés azonban, hogy az eddig kialakult vásárlási szokások mennyire változnak meg a diszkontok hatására, s előt... |
|
|
|
|
|
|
|
|
... 401-2.500 négyzetméteres üzletek részaránya, ebben az árucsoportban 3 százalékpontos az emelkedés. A szupermarketek és diszkontok vezető szerepének egyik oka, hogy megnőtt a főleg diszkontokban árusított kereskedelmi márkás termékek részaránya: idén júniusban már az összes eladott impulzus jégkrém 70 százaléka a láncok saját márkája, szemben a tavalyi és tavalyelőtti hatodik hónap... |
|
|
|
|
|
|
|
... 14:05Államtitkár nélkül irányítaná a titkosszolgálatokat Pintér
Kedd 14:05Az első rút kiskacsa-sztár
Kedd 14:00Több... |
|
|
|
|
|
|
|
|
... hogy ez kevés lesz az üzlet túléléséhez. - Télen nem hiszem, hogy mindenki nálam akarna zöldséget vásárolni. Meg nincs is annyi zöldség. Persze lesz külföldi, de vagy megveszem a diszkontokban és akkor náluk drágábban tudom csak adni, mert a nagykerek velem nem állnak szóba...
- Kellene egy hűtőház...
- Ezt persze maga sem gondolja komolyan...... |
|
|
|
|
|
|
|
... élelmiszerbiztonsági jelentéseinket a felsorolt kulcsszavakra keresve.)
Egy átlagos hónaphoz képest 70-100 százalékkal több virsli fogy decemberben. Leggyakrabban a hipermarketekben és diszkontokban szerzik be, de a henteseknél is kétszer annyit vásárolnak. A legolcsóbb virsli kilójáért kétszáz forintot sem kell fizetnünk, de az erősen elgondolkodtató, hogy a kutyakaja ... |
|
|
|
|
|
|
|
... gyártmánylapon rögzítik, hogy pontosan miből, milyen körülmények között gyártják terméküket, az ezen vállaltakat be kell tartani.
Virsliből a szuper- és hipermarketekben, diszkontokban vásárolják a legtöbbet. Ezekben az áruházakban a legnagyobb a választék, a 249 forintos kilónkénti ártól kezdődően megtalálhatók az ezer forint feletti áron értékesített kisebb csomagolás... |
|
|
|
|
|
|
|
... diszkontokat az észlelt költésről tett nyilatkozatok terén: a vásárlók mintegy egynegyedeemlítette, hogy szupermarketben költi a legtöbb pénzt élelmiszerre.
Mind... |
|
|
|
|
|
|
|
... összesítése szerint az olcsóbb és a drágább termékek is jobban fogynak, és továbbra is három fő értékesítési csatornája van a dobozos jégkrémeknek: a mennyiség több mint harmada a diszkontokban fogy, másik 31 százaléka a hipermarketekben, míg negyede a szupermarketekben.
A csokoládé és a vanília továbbra is a legkedveltebb ízek, de a gyártók újításainak köszönhetően a különbö... |
|
|
|
|
|
|
|
... háztartások havonta vásárolnak bort, és egy-egy ilyen alkalommal 2-2,5 liter, 3-4 palack bor kerül a kosarakba. A kereskedelmi forgalomba kerülő borok háromötödét a hipermarketekben és a diszkontokban értékesítik.
A hipermarketekben és a diszkontok átlagárainak különbségét jól mutatja, hogy mennyiségben a diszkontok,értékben a hipermarketek tudják a legnagyobb részt kihasíta... |
|
|
|
|
|
|
|
...
A GfK diszkontláncokról szóló idei tanulmánya szerint azok a háztartások, amelyek vásárolnak diszkontokban, a napi fogyasztási cikkekre (FMCG) fordított kiadásuknak átlagosan 20 százalékát költik el ebben az üzlettípusban.
Az adatok szerint a diszkontok értékben mért piaci részesedése a teljes kiskereskedelmi forgalomból tavaly 16 százalék volt, az idén az első félévben ... |
|
|
|
|
|
|
|
... boltláncok közül új üzletet szinte csak a diszkont csatornában nyitottak az utóbbi időben - írja a Nielsen.
A cég hozzáfűzi, hogy a bővülő bolthálózat is közrejátszik abban, hogy a diszkontokban kiemelkedő szerepet játszanak a sajátmárkás élelmiszerek: részarányuk 62-ről 63 százalékra emelkedett a csatorna teljes bevételéből, éves összehasonlításban.
A diszkont az egye... |
|
|
|
|
|
|
|
... című magazinműsorának keddi adásában sugárzott riport szerint a Rewe vezetésének megbízásából 2009 óta módszeresen kémkednek detektívek az alkalmazottak után Rewe üzletekben és Penny diszkontokban. Több dolgozót az otthonában is megfigyeltek, és van olyan munkavállaló, akinek még a pincéjét is átkutatták. A megfigyelt alkalmazottakat utólag sem tájékoztatták az adatgyűjtésről.... |
|
|
|
|
|
|
|
... kialakítására.
A háztartások nagyobb része, csaknem 60 százaléka kisebb mennyiséget vásárol,... |
|
|
|
|
|
|
|
... forgalma kisebb mértékben csökkent, mint a sajátmárkás termékeké.
Továbbra is három fő értékesítési csatornája van a dobozos jégkrémeknek: a mennyiség több mint egyharmada a diszkontokban fogy, másik 31 százaléka pedig a hipermarketekben kel el. Visszaesett, de továbbra is őrzi harmadik helyét a szupermarket - mint értékesítési csatorna - a forgalom egyötödével.
A fogyas... |
|
|
|
|
|
|
|
... áll, akiknek az üdülési szokása jó ideje a hosszú hétvégékről szól, és rossz idő esetén el sem indulnak, vagy hamarabb hazatérnek.
A magyar vendégkör jelentős része jellemzően diszkontokban vásárolt italt iszik, szendvicseket eszik, és SZÉP-kártyával, vagy Erzsébet-utalvánnyal akar és tud csak fizetni a szolgáltatásokért. Idén már egy lángossütödés is jelezte, hogy SZÉP-kárty... |
|
|
|
|
|
|
|
... Aldi, a Lidl és a többi diszkontláncnál emelkedtek nagyobb mértékben az árak. A legnagyobb különbséget az utolsó vizsgált hónapban, augusztusban regisztrálták, akkor az élelmiszerdiszkontokban átlagosan 4 százalékos volt az áremelkedés éves összehasonlításban, a szupermarketeknél viszont csak 1,6 százalékos.
A gyors ütemű drágulást részben az okozza, hogy egyre több a márkás ... |
|
|
|
|
|
|
|
... végi virsli értékesítésben a hipermarketek teljesítenek a legjobban, a csatorna piaci részesedése 6 százalékponttal, 27 százalékról 33 százalékra ugrott tavaly ebben az időszakban. A diszkontokban vásárolták meg az összes eladott mennyiség 24 százalékát, míg az egyéb boltok 25 százalékkal részesedtek tavaly a virsli mennyiségi forgalmából.
A piackutató intézet adatai szerint ... |
|
|
|
|
|
|
|
... bort, és egy-egy ilyen alkalommal 2-2,5 liter bor kerül a kosarakba, ami 3-4 palacknak felel meg. A kereskedelmi forgalomba kerülő borokból egyre többet vásárolnak hipermarketekben és diszkontokban, ez a két bolttípus adja a forgalom háromötödét. Természetesen a hipermarketekben és a diszkontokban forgalmazott borok átlagárainak szintjében tapasztalható különbségek a részesedésben... |
|
|
|
|
|
|
|
... testápolók, takarítószerek, a borotva, a pelenka, vagy a papírzsebkendő.
A GfK adatai szerint nagy alapterületű hipermarketekben leginkább a péntek és vasárnap között vásárolnak, míg a diszkontokban a vasárnapon kívül a csütörtök az a nap, amikor legtöbbet költenek FMCG-termékekre.
A falvakban leginkább szerdán és szombaton, míg a kisvárosokban szerda mellett vasárnap kö... |
|
|
|
|
|