Belépés
Hétvégém
... hétvégén: péntek-szomban-vasárnap, Aggteleken voltam .

3 nap a Csepkőszállodában, 2 személyes franciaágyas szobák, teljes
ellátás: 12.000Ft volt.+ 3.000Ft a 3 napos külön buszos barlangturás
belépők.

Ez egy országos TaChi edzőtáborozás volt.

Az edzések mellett szervezett rövid és közép hosszu barlangtúrákkal.

A Josvaf...
a Bmwés arc.. :D (idiotafasz)
... Astoria környéke. Buszsáv, amibe félig lelóg a járdáról egy egyébként tök szabálytalanul parkoló BMW.
A vezető benne, dagadt, tetkós, kopasz, ki-ha-én-nem ‘csög. Szerencsétlen buszos összevissza centiz, hogy a balra levő forgalom,
és a bömös közt elférjen, ‘csög emberünk
persze csak figyel a tükörből, nem mozdulna semmi pénzért. Busz valahogy elvési a...
LoL
... busszal, valahol az Astoria környéke. Buszsáv, amibe félig lelóg a járdáról egy tök szabálytalanul parkoló BMW. A vezető benne, dagadt, tetkós, kopasz, ki-ha-én-nem köcsög. Szerencsétlen buszos összevissza centiz, hogy a balra haladó forgalom és a bömös közt elférjen, köcsög emberünk persze csak figyel a tükörből, nem mozdulna semmi pénzért. Buszos valahogy elviszi a résen a járgá...
Humoros sztori!
Megtörtént esetek!
Pécs, Nagy Lajos Gimnázium. Buszos osztálykirándulás keretében viszik a diákokat a kaposvári Csiky Gergely Színház, Dózsa György c. színdarabjának előadására.
A baranyai megyeszékhelyről az út - busszal - kb. 1-1.5 óra. Időben el is indulnak, ám a busz defektet kap és a szókimondó buszsofőrnek egy órájába telik kicserélni a kereket. Így már természetesen nem érnek oda időben, ...
Ez még durvább!!
Megtörtént eset
... busszal, valahol az Astoria környéke. Buszsáv, amibe félig lelóg a járdáról egy tök szabálytalanul parkoló BMW. A vezető benne, dagadt, tetkós, kopasz, ki-ha-én-nem köcsög. Szerencsétlen buszos összevissza centiz, hogy a balra haladó forgalom, és a bömös közt elférjen, köcsög emberünk persze csak figyel a tükörből, nem mozdulna semmi pénzért. Buszos valahogy elvési a résen a járgá...
Buszos sztori buta lánnyal.
Buszon utaztam, és egy nagyon szép, fekete hajú, nagyon mutatós lány ült mellettem. Két fiú ismerősével beszélgetett, akik a párhuzamos kettes ülésben ültek. Vagyis a fiúk csak beszélgettek volna vele, mert aranyom olyan buta volt, hogy megszólalni is alig tudott. 18 éves és a 8 általános befejezésével küzd jelenleg is, miután leszállt, a fiúk kigúnyolták a gyönyörű lányt. "Esze se...
Kirándulás Budapesten
Tegnap ( október 16-án) kirándulni mentünk a sulival. 2 osztály ment, mi és a 6od éves infosok!Tök jó volt!Végülis ez tanulmányi kirándulás volt, jegyre ment! Buszos idegenvezetést kellett az iosztályomnak csinálni, a 14. esek pedig gyalogosat csináltak.Sokat gyalogoltunk. Voltunk a budaivárba, a hősök terén, a Kossuth téren...szóval jó volt!!![...
A kis Bodobács
... karomat. Étert hozott, vattát és egy rozsdás vascsövet. Nem rajta múlt, hogy a dologból semmi se lett.

1956 nyarán így is elengedett a hadsereg. Visszamentem a munkahelyemre, buszos voltam, amikor kitört Budapesten a forradalom. Mit mondjak? Jelen voltam én is. Vonultam az emberekkel, tüntettem, amikor tüntetett a tömeg. Sodródtam az árral, szállítottam a sebesülteket.|...
Újabb szép nap
... buszüzemeltető).Megszünteti kedvenc buszomat,mely háztól-melóig vitt.Cserébe 15 percet várhatok egy csatlakozásra,mert ugye kb 1 perccel hamarabb megy el az orrom előtt.Fasza.Gratulálok.Egy buszos mesélte,450 sofőr van,de a HV. létszáma valami 1200 fő körül mozog.Na igen.A mi cégünk 150 fős.A gyártásban valami 60 ember dolgozokj.Ismerős arány?Amúgy semmi különös.Most keltem,este m...
Nincs Cím
... szeret.
Nagyon sok álmunk tűnik először képtelenségnek, aztán kivitelezhetőnek, a végén meg kézenfekvőnek.
Ne köss házasságot olyannal, aki mellett nem tudsz végigülni egy háromnapos buszos kirándulást.
A hamis barát olyan, mint az árnyék: csak akkor követ, ha süt a nap.
Néha az a nagy szerencse, ha az ember nem kapja meg azt, amit akar.
A látszat csak azt...
csak ugy
... a vonalon de lagalább ujra autó volt a seggem alatt.Jött egy ujabb kapcsolat házasság-ez mai napig tart-és egy rokon segitségével a Budapest Bank személykocsira kerültem.De félév mulva a buszos kolléga nyugdijba ment és a főnököm felajánlotta vegyem át a buszt.Én szinte gondolkozás nélkül bele mentem,mert mint ahogy mondtam a busz volt és a világ megismerése volt minden vágyam.Itt...
Taxisok és buszosok

Egy reggel 103-as busszal úgy uszkve századmagammal cammogok fel a lágymányosi hídra, az autóbuszöbölben azonban egy taxi álldogált, és nem akarta beengedni a buszt. Buszsofőr nyomja a dudát, utasok idegesen pislogtak, végül kinyitotta az ajtót. Taxis barátunk közben anyázva kiszállt az autójából, majd fel a buszra, hogy most aztán jól meg...
Túra 01
... rendesen. Végcélként Szentkeresztre mentünk, ahol türelmesen bevártuk a sárgabuszt, hogy elvigyen Pomázra minket a Hévhez, de biza azzal nem számoltunk, hogy ez nem is lesz egy sima ügy. A buszos hapi meg sem állt a megállóban és gesztusosan széttárta egy gyors pillanatra karját, hogy sajna nem férünk fel a 10 fős kis csapatunkkal már a buszra, szóval így jártunk, majd talán a köv...
Nevessünk együtt...
Címlap
... elviszi gyermekét Ghandihoz, hogy szoktassa le az édesség evésről. Ghandi azzal a tanáccsal küldte el őket, hogy majd egy hónap múlva jöjjenek vissza.

Amikor a hosszú és fárasztó buszos utazás után visszatértek, Ghandi lehajolt és a gyermek fülébe súgott valamit. És ennyi volt.
"Miért nem beszéltél a gyermekhez egy hónappal ezelőtt?" kérdezte az édesanya.
G...
Történet a fővárosunkból
Megtörtént esetek !
Buszos turista utazáson voltunk pár évvel ezelőtt. Az idegenvezetőnk egy nagyon fiatal lány volt, akinek ez volt az első útja, ezért kicsit izgatott volt. Mikor átléptük a francia határt, megálltunk pihenni egy benzinkútnál, ahol csak "pottyantós" WC-t találtunk. Mikor visszaszálltunk a buszra, az idegenvezetőnk pironkodva kért elnézést a kellemetlenség miatt:
- Kedves utasain...
Buszos osztálykirándulás
Pécs, Nagy Lajos Gimnázium. Buszos osztálykirándulás keretében viszik a diákokat a kaposvári Csiky Gergely Színház, Dózsa György c.színdarabjának előadására.
1 2 3 ...11 12 ..17 18 .22 23 24
Címkék: Kirándulás Budapesten, Nincs Cím, Nagy Lajos Gimnázium, Csiky Gergely Színház, Dózsa György, Budapest Bank, Végcélként Szentkeresztre, országos TaChi, edzések mellett, vezető benne, balra levő, bömös közt, balra haladó, kaposvári Csiky, baranyai megyeszékhelyről, busz defektet, szókimondó buszsofőrnek, órájába telik, nagyon szép, párhuzamos kettes, fiúk csak, fiúk kigúnyolták, gyönyörű lányt, iosztályomnak csinálni, hősök terén, rozsdás vascsövet, dologból semmi, orrom előtt, buszos mesélte, gyártásban valami, háromnapos buszos, hamis barát, látszat csak, seggem alatt, ujabb kapcsolat, rokon segitségével, buszos kolléga, főnököm felajánlotta, busz volt, világ megismerése, reggel 103-as, lágymányosi hídra, autóbuszöbölben azonban, taxi álldogált, buszos hapi, gyors pillanatra, szókimondó buszso, édesség evésről, tanáccsal küldte, hónap múlva, gyermek fülébe, hónappal ezelőtt, nagyon fiatal, első útja, francia határt, idegenvezetőnk pironkodva, kellemetlenség miatt, megyeszékhelyről, kivitelezhetőnek,