Belépés
besz 2.
Szóval elindultunk alvós vonattal Hainan szigetére. Miután felébredtem és lemásztam "magaslati ágyamról" a tenger tárult a szemem elé:) Oh..:) Olyan szép... Épp a vonatunkat tologatták ide-oda egy kompra (!). Elég durva, hogy komp visz át egy vonatot:) Megérkeztünk Haikouba, Hainan fővárosába. Próbáltunk buszt keresni, de mivel nem túl sokra jutottunk, hosszú tanakodás után i...
Megint utaztam!
... néztük mennyire felkészült a MÁV technikailag.Amikor a kitérőben megállt a mozdony,az állomásfőnök asszony kerékpárra pattant és amikor megkapta az információt,visszatekert és indította a vonatunkat:-))
Megérkeztünk azért! Az állomáson rögtön meg is vettük a jegyeinket a másnapi útra:célunk Graz volt.
Elfoglatuk szállásunkat.Már annyiszor szálltunk meg itt/Péterffy Kollé...
f
... min 3at talaltunk es persze mind fullra kinai kvakkal:)) bar mondjuk mi kis jinhua citynkben sem elhanyagolhato eme letesitmenyek szama..
Aztan megint majdnem sikerült lekessük a vonatunkat mer elbameszkodtuk az idöt, de pont
Ehe es a legviccesebb megfigyeltük h igen sok ember csak ugy pizsamaban maszkal az utcan, es van amelyik fel is ül a buszra:D tökkettyo. De ez...
Kedd IV.15
... visszaútig, örömömre taliztam a Myvippes Nagyi kluboömból egy nagyon aranyos nagyikával aki Kazincbarcikáról jött be Miskolcra, hogy talizunk.
Mivel Jászberényre nem engedték be a vonatunkat több mint 30 percet álltunk válltóhiba miat lekéstük a csatlakozást és 1,5 órával későbbi vonattal jöttünk haza. A fiam már vártr az álomáson minket most kivitte magához a kicsifiát, holn...
2008 őszén is volt animecon...
... épületben,de késő délután elhagytuk a PeCsát. Villamos, irány a Corvin. Hát a Death Note-ra jegyet már nem kaptunk. Csak a jóval későbbire kaptunk volna, de az meg pont ütötte volna az utolsó vonatunkat. Nesze nekünk. Visszamenni már nem akartunk, az idei programok nagyon szappanosak voltak. Emlékszem, nem egy panasz volt arra, hogy a vasárnapot érdekesebbé kéne tenni. Ez sikerült...
Adolf Hitler - Harcom 4.rész

II. Az állam

A polgári világ már 1920-21-ben szemére vetette mozgalmunknak, hogy elveti a mai államot. Ezért a különböző irányzatok pártpolitikai rablólovagjai jogosultnak érezték magukat arra, hogy ahol csak tehették, elnyomjak az új világnézetnek e fiatal, kényelmetlen hirdetőjét. Közben természetesen szándékosan elf...
szeretettel
... vagy ha útközben a bikának kedve nincs velünk dulakodni.

A bikák ellenségei a vasúti rendszernek.

Volt eset rá, hogy a bika két kilométernyire visszalökdöste a vonatunkat. De be is jegyeztük az állomáson a csordást a panaszkönyvbe.

Ez az eset akkor általános felháborodást keltett. Az ellenőr két nagy, véres vezércikket írt az esetről. Mikor aztán a...
szeretettel
... evéssel, intett a fele¬ségének és a lányának, mindhárman felálltak, és szigorú pillantást vetettek Ágnesre.
- Elnézést, mennünk kell, Pápára utazunk, és el kell érni a vonatunkat! Ágnes, kérlek - szólt fagyosan a sógornőjéhez - add fel postán a csomagunkat, nincs már időnk visszamenni érte! - A három ember köszönésfélét mormolt és kisietett a ter...
első közlés - Dr. Deák Ernő emlékezése
... ingerelt fel ellene.
Talán kétszer is meglátogattuk anyámmal Szombathelyen; arra a látogatásra emlékszem, mielőtt kiment volna a frontra. Útban odafelé vadászgépek meggéppuskázták vonatunkat az acsádi erdőben Az utasok a vasúti töltés melletti árokba menekültek, de - mint kitudódott - sokan holtan maradtak ott. Szombathely előterében gyakorlóteret láttunk a vonat...
Várj rám Párizs , Róma...
... táskáink megtömve mindenféle jóval,még akadt néhány jóféle német sör is benn a tatyóban. De elfáradtunk. Még bebarangoltuk a pályaudvar csodás boltjait, vettem egy kis zöld teát és vártuk a vonatunkat. Muszáj volt ezzel jönni, mert valami vágányzár miatt más volt a rendszer. Örültünk, hogy van helyfoglalásunk, és ezután sem fogunk szerencsejátékot űzni belőle, mert bizony a fáradt...
Csatlakozás óne!
... nyugat és kelet között! A vonatunk egyre lassult, ami persze érthető, hisz nem rohanhat be az állomásra! Már a peronoknál jártunk, amikor megláttam a szomszéd vágányon elinduló másik vonatunkat, amint szépen kihúz az állomásról. Pontosan indult! Egy percen múlt, hogy elérjük! Magunkat ismerve, el is értük volna! Hatalmas feszültség volt bennem, hogy sikerüljön átjutnunk a csatlako...
Kis történetek a vasútról
... közvetített mesében az aprócska asszonyt, akinek a "magasságával" vetekedett.
Érdekes történetet meséltek arról az idősebbek, hogy a gőzmozdony vezetőjét, Karcsi bácsit, aki a vonatunkat elég sokszor vitte hazafelé meg vissza, miért hívják "Őzgerinc"-nek.
Az öreg haragudott is érte, ezért én soha nem mertem neki mondani.
Úgy történt, hogy a Bakonyban , Veszprém fe...
Kis történetek a vasútról
... igazolványát senki ne adja oda neki.
Az ellenőr olyan erőszakos volt, hogy három tanulótól mégis elvette a személyigazolványt.
Közben leértünk az állomásra.
Még elértük volna a vonatunkat, de a fickó elkezdte felvenni a jegyzőkönyvet, vagy a pótdíj, vagy büntetés számlát és a három igazolvány adatait írogatta fel.
Mi, vagy húszan körülvettük és mondogattuk ne...
Címkék: Kedd IV, Adolf Hitler, Deák Ernő, Megérkeztünk Haikouba, Péterffy Kollé, Myvippes Nagyi, Mivel Jászberényre, Death Note-ra, tenger tárult, vonatunkat tologatták, kitérőben megállt, állomásfőnök asszony, állomáson rögtön, másnapi útra, legviccesebb megfigyeltük, nagyon aranyos, vonatunkat több, álomáson minket, jóval későbbire, utolsó vonatunkat, idei programok, panasz volt, vasárnapot érdekesebbé, polgári világ, bikának kedve, bikák ellenségei, vasúti rendszernek, eset akkor, sógornőjéhez &#8211, három ember, látogatásra emlékszem, acsádi erdőben, vasúti töltés, pályaudvar csodás, vonatunk egyre, peronoknál jártunk, szomszéd vágányon, percen múlt, aprócska asszonyt, gőzmozdony vezetőjét, vonatunkat elég, öreg haragudott, ellenőr olyan, fickó elkezdte, három igazolvány, kazincbarcikáról, szerencsejátékot, meggéppuskázták, helyfoglalásunk, elhanyagolhato, elbameszkodtuk, kilométernyire, visszalökdöste, rablólovagjai, pártpolitikai, panaszkönyvbe, felháborodást, letesitmenyek, bebarangoltuk, jegyzőkönyvet,