Belépés
efott
... tudnék irni arrol, hogy nekemvolt igazam igy a kocsiban aludtam (páran megnéztek kicsit, hogyhogy egy ilyen zsenge csajnak 30 évnél öregebb amcsi kocsija van ), aztán egy délelötti vonattal bucsut intettem ákoséknak.

egyébként maga a buli sem volt tulzottan jo. a karmát leszámitva persze. most is jokedvü koncertet adtak. elvis pedig (nyilván komolytalanul) megin...
Szerelmes...
... zokogott.
"Én tényleg szerettelek,s soha sem hitegettelek!"
De a fiú csak tovább nevetett. A kislány nem bírta tovább.
Úgy érezte, meg kell ölnie magát
Kiállt a sí...
Viccek...
...

Az iskolában kérdezi a tanító néni, hogy kinek mivel
foglalkozik az apukája.
Pistike jelentkezik.
-Az én apukám mozdonyvezeto, és sok embert visz nyáron a
vonattal a Balatonra.
-Nagyon jó. Még valaki?
Petike is jelentkezik:
-Az én apukám orvos, és meggyógyítja a betegeket.
-Nagyon jó. Na, Móricka, a te apukád mivel foglalko...
Holiday
Mar nem kell sokat aludnom, hogy vegre a Balatonnal legyek! Persze, amikor mar le van napra fixalva az indulas, joapam felhivott ejjel fel1-kor, hogy megis ugy alakult, hogy a heten ki tudok menni Hozza...!

Nos, akkor kombinaltam, hogy mennyivel lehet kesobb menni a vonattal, hogy meg apamnal is tudjak egy kicsit lenni.Aztan napra l lsyids.]...
Egy BOGÁRka élete :)
... Magyarország!!!

Újra itt Németországban!!! Miért is? A 7vgt ugyanis odahaza töltöttem! Nagggyon fantasztikus volt. Szerencsére Tesóm tudott fuvart szerezni hazafelé, csütörtökön el kellett mennem vonattal Metzingenig, ami 45 percre van innen és délben indultunk is haza! Este 11re már meg is érkeztem. Nagy volt az öröm, Anyáék az 5.-ről a 3.-ra futottak elém:)) jól be is...

Budapesti tüzijáték
... hogy menjünk fel! Oké mondom! Mentünk: Barátnőm (Réka), Anyukája, Nevelő apja, Mostoha tesója (Zsuzsi), Koki, haverja Muri, meg még nemtom kik és Én! Na mi Rékáékkal a du. fél 2-es vonattal zúztunk fel Bp-re! Tök jó volt ingyen utaztunk mert Réka nevelő apja mozdonyvezető! Felértünk kb. 3-ra, ott dolgott a Zsuzsi a nyugatiba vmi jegyautomatánál segít meg mittom én! Add...
Cirkuszban voltunk
... voltunk!

Egy regi altalanos iskolai osztalytarsam keresett meg,hogy itt van Angliaban.Mint kiderult Readingtol nem messze taboroznak eppen,ugyhogy meghivott a cirkuszba minket. Vonattal mentunk,Brandon nagyon elvezte,szerintem tuti azert mentuk vonattal.Ez helykozi vonat.Hat irto gyors es irto kulturalt.
Egybol megtalaltuk a cirkuszt es ott volt Gergo is.
El...
A székely és a kocsis
Az egyszeri székely szól a kocsisának:
- Itt van, fiam, ötven fillér, menj ki az állomásra, és hozd be az anyósomat, aki most érkezik a vonattal.
- És mi van, ha nem érkezik meg az anyósa?
- Akkor kapsz még ötven fillért....
London
... csucsszuper.Ezt mondanom sem kell.......Masod osztalyon ultem,de otthon az elso osztaly sincs ilyen szep.Kb. ugy nez ki belulrol,mint az uj pesti buszok.
Eleg sokat kellett ezzel a vonattal mennem.Kb 1 orat,mivel 5 percenkent megalltunk.Kb 15 allomason.Pedig London Readingtol kb 40km-re van. Aztan jott az az allomas ahol at kellett szallnom. Ott is mindne rendben volt,egybol ...
Ki hova tartozik...
... virág, a napraforgó, amely hálásan fordítja arcár arra, ahonnan melegség éri, s ragyognak, ragyoghatnak végre...Megérkeznek. Haza. Otthon még aludni is jobb - mondja. Aztán az átkozott vonattal vissza. Ide. Nekirohannak a lehetőségeknek mindketten, újra és újra. A hétköznapokban bizony itt kell felébredni - újra és újra. Ebben az országban kell nekik is szót érteni, véleményt form...
A lényeg:)
...'Néha, mikor vonattal utazom és az ablakon kinézve látom a természetet, minden szépségével és csodájával együtt és közben vidám nevetést hallok, arra gondolok, hogy az élet mégiscsak szép. Azután látom, hogyan fogja meg két ember egymás kezét, milyen hihetetlen szenvedéllyel és szeretettel, függetlenül kortól és minden mástól. Hallom, amint a mellettem utazók kedves szavakat mondan...
Bogárka Bayern meccsen volt
... nem csinálok 2 hete, csak apró elintéznivalóim akadnak. Ismét 2 napig nélkülözniük kellett, de ahogy ma látom, kibírták valahogy. Ez a München elképesztő. Nem tudom, h mi lett volna, ha vonattal kell mennünk, mert az kb. 80 € lett volna. Ezért inkább kerestünk egy másik lehetőséget. Itt nagyon él az, h az emberek feladnak egy hirdetést, hogy innen ide utazom, ekkor és ekkor ...
A gyereknevelési problémák
... nem beszélünk így fiatalember! Most pedig felmész a szobádba és elgondolkozol a viselkedéseden. A kisfiú felment a szobába, majd két órával később visszatért, és újra játszani kezdett a vonattal. Anyja hallotta, hogy a vonat újra megállt, és a fiú így szólt:
- Azoknak akik most leszállnak, szeretettel megköszönjük, hogy velünk utaztak. Ne felejtsék el magukkal vinni a poggyás...
Egy unalmas nap
... nem javította ki a dolgozatokat..... A könyvtárosnő már majdnem a falramászott az osztályunktól... He he he....... Amikor vége lett az utolsó órának, lementem az állomásra (tudniillik vonattal járok haza). A vonatra sikeresen felszálltam, csak utána jött a meglepi!! Fent volt egy olyan srác akit régebben nagyon-nagyon bírtam. Csak mellette volt hely.... De én nem ültem le, inkább ...
Ez is, az is
... közelebb engedném magamhoz, akkor nem csak a lábam között ülne... Gondolom nem kell részletezni, hogy mik jöttek még ezután De persze nem gondolta egyőnk sem komolyan.... Ezért szeretek vonattal hazajárni!! Sosincs tömeg-nyomor, mindenki ismer mindenkit, lehet azt mondani, hogy foglalt a hely, és jókat lehet hülyülni, jah és persze nem kell komolyan venni a másikat!!
Nah...
2006.október 07.
... tegnap,és amennyire tartottam tőle,hogy a napomnak csak a felét teszi ki,annyira tette ki az egészet.
Ma igazából sokat nem csináltam(még),felkeltem,reggeliztem ,eljöttem az egyórás vonattal,elmentem az országos evangelizációra a Deák térre.Sajnos nem sokat voltam ott,pont a végére értem oda,amikor a váci börtönmissziósok mondták el,hogyan tértek meg,hogyan találtak rá az igaz...
Vonatozni jó...
Ma vonattal jöttünk haza. IC és IP névre hallgató sínpályához kötött villamos és dizel meghajtású járművekkel. Kényelmes, meleg, az első csendes, a másik zajosabb de tiszta normális járművekkel.Mível nagyon régen utaztam vonattal, újra megtetszett. A menetidő is megfelelt, de még lehetne lefaragni a jelenlegiből.

Családi napot tartottunk. Ott volt apraja és nagyja. A...
Oktoberfest.
... sok helyen voltak a vállalatunknak kirendeltségei, ahol laktunk és ahonnan dolgozni jártunk.
- Egy jellemző adat, mikor a legtöbben dolgoztunk kinnt, a Karácsonyi ünnepekkor külön vonattal jöttünk,és utaztunk vissza az ünnepek után.
- Emlékszem egyszer 5-db IL-18-as repülőgépet béreltek a hazautaztatásunkhoz.
- No de visszatérve az októberi ünnepekhez, emlékszem - ...
Z 2006-10-05 - Z 2006-10-08
... rózsát terem, és hamarosan a Hercegnőmet.

2006-10-06

A mai nap:

Gyors takarítás, rendrakás, vixelés-vaxolás . Ezután zakatoltam volna 17.15ös vonattal, de egy útfelbontásos bazi nagy dugóba kerülve, nem értem el. Így kénytelen voltam egy személyvonattal menni, de sebaj mert az úticélom, a boldogság okozója, Hercegnőm
Miután leért...
1 2 3 .........58 59 .....87 88 ....115 116 117
Címkék: Bogárka Bayern, Szerencsére Tesóm, Pedig London Readingtol, gyereknevelési problémák, kocsiban aludtam, ilyen zsenge, délelötti vonattal, karmát leszámitva, iskolában kérdezi, tanító néni, kicsit lenni, 7vgt ugyanis, regi altalanos, cirkuszba minket, egyszeri székely, elso osztaly, vonattal mennem, átkozott vonattal, lehetőségeknek mindketten, hétköznapokban bizony, országban kell, ablakon kinézve, élet mégiscsak, mellettem utazók, másik lehetőséget, emberek feladnak, kisfiú felment, vonat újra, utolsó órának, vonatra sikeresen, olyan srác, lábam között, napomnak csak, felét teszi, egyórás vonattal, országos evangelizációra, végére értem, váci börtönmissziósok, első csendes, másik zajosabb, vállalatunknak kirendeltségei, jellemző adat, legtöbben dolgoztunk, ünnepek után, októberi ünnepekhez, útfelbontásos bazi, személyvonattal menni, boldogság okozója, börtönmissziósok, jegyautomatánál, elintéznivalóim, evangelizációra, személyvonattal, németországban, gyereknevelési, hétköznapokban, kirendeltségei,