Belépés
ELSŐ BEJEGYZÉSEM
... járni, nem akartam elkötelezni magam sem időpontokat illetően (pl. reggel 8 órakor kezdeni), sem "főnököt" a nyakamba venni, ismét alkalmazkodni az elvárásokhoz. Ugyanakkor azt is szerettem volna, hogy a feladat érdekes legyen, tudjak tanulni belőle, kösse le az érdeklődésemet, de teljesen szabad időbeosztással dolgozhassak. Végül, de nem utolsó sorban anyagilag is vonzó legyen sz...
Gondolatok-beíratkozás-
... orvostól fogadnak el felmentést? A tanárnő azért megnyugtatott, hogy ráérünk szueptemberben leadni.
Aztán még egy kérdés: miért kellett ehhez az egész cécóhoz 5 ember?
Elég lett volna 1 asztalka, kettő adminisztrációs tanárral. Gyorsabban is végeztek volna ők is és mi is.

Összegezve: 7 órakkor indultunk el, és fél 12-re értünk haza, hála a szervezettségnek, és...
CSODÁVAL HATÁROS
... tollászkodtam, és elindultam dolgozni.
Jól elvagyok magammal, mint mindig. Most talán a szokásosnál is jobban, gondolkodtam életem folyásán, mint mindig... Mindkét kezem tele volt, bár lett volna téma a fotózásra, de hát arra is rá kellett ébrednem, hogy ha az ember fotózni akar, akkor szabadnak kell lenni a mellső végtagjainak. Ez minimális követelmény. Én pedig állandóan...
barátság
... mindig vannak buktatók.
Most hozzám is elérkezett a buktató . Sajnos barátság terén csalódnom kellett valakiben, aki igen csak közel állt hozzám. Minden esetre nem gondoltam volna, hogy így áll a kettőnk viszonyához.De hát nem vagyunk egyformák.
Részemről már ha tartani is fogjuk a kapcsolatot, nem lesz már olyan mint régen volt. Megtartom a tisztes távolságot...
a zero nap
... lenne de a pali eredeti... Szóval járkált, mint akinek km hiánya van... olyan beosztásokat, furfangos dolgokat talált ki a vizsga előtt, hogy az B. elvtárs protokoll fönöke is megírigyelte volna... na mind1 remélem ad 1 2est...
a máv az intercity vonatot légkondi nélkül kölekedtette, de hát mit akarunk mi 34 fokos melegben olyan vagonba ahol még az ablakot se lehet lehúzni......
CSODÁVAL HATÁROS
... tollászkodtam, és elindultam dolgozni.
Egy érdekes találkozás.
... olyan komoly?
- A kisasszony hamarosan megérkezik szóltam én is.
- Nagyon jól van így, mert nem szeretem a hosszú utazásokat.
Nem árultam el neki, hogy még hosszan elhallgattam volna csevegését. Hangja nemcsak a csengőhöz és a érchez hasonlított, hanem a hegyi patak csobogásához is. Ha leszáll a vonatról, hamarosan el is felejti találkozásunkat.
Nekem az volt a...
A vita
Alcímként adhattam volna azt is, hogy: avagy miért léptem ki kettő topicból.
A vita, akkor érdekes, amikor kettő vagy több ember eszmét cserél, és teszi ezt minden indulat nélkül.
Csak józanul lehet vitatkozni, érvelni, mert attól, hogy csak a magunk igazát fújjuk, attól még nem biztos, hogy, nekünk van igazunk.
Oda kellene figyelni egy kicsinység a másikra is.
...
Ma.
Sziasztok!

Valami rettenetesen fárasztó nap volt a mai...

Délelőtt a festők,délután meg pakolás,takaritás.
Este fél 11-kor ültünk le vacsorázni..:-))

Délelőtt el kellett volna intézni egy fontos papirt,és nem lehetett,mert a polgármesteri hivatal számitógépes rendszere lefagyott...:-(((
Majd a guta ütött meg...

No azt hiszem lef...
Szóval...
... tisztességes emberszabásúnak tűnik.
Szóval, álmodtam az éjjel:
Diót törtünk nagyapámmal és beszélgettünk a világ dolgairól. Azt mondta az öreg, h. ha a választásokon az Úr Jézus indult volna független jelöltként, még a MIÉP-es jelölt is jócskán előtte végzett volna, ellentétben a Slágerrádiós Gátvéderrel, akit, ha hamarabb felfedeznek és a két nagy párt valamelyike in...
2006.06.24.
Hát sosem gondoltam volna, hogy valaha is lessz saját blogom....most már van.....mit kezdjek vele? Talán írok ide néha-néha léha gondolatot, másra azt hiszem nem is alkalmas.......
Blogom értelme
... tartani és rendszerezni az egész - úgymond - "művelődési akciómat". Hát igen, ez nagy segítséget nyújt a felvételire való felkészülésemre... Itt a nyár, s mivel nem tudok semmit sem, illő volna a cél érdekében minimum a kisujjamat megmozdítani. S mivel ez nem elég, drasztikusabb lépésekre kellett szert tennem! De így, hogy már megismertem ezt a szolgáltatót, ami blogot is nyújt, n...
Szegeden
... megyünk haza,bár ő nem ült le,nem volt a fittsége csúcspontján:)megérkezés Szolnokra,majd nekem meg a srácnak még busz haza.Talán az a baj,hogy túl sokat vártam ettől ...
miaeeeeeeeeeeeeeeeez
... barátságos búrámmal....

Egyébként nem értem, hogy miért ilyen elcs*szett címet talált ki a tvn a blog címének:
f...
első bejegyzésem
... évek óta járunk oda. Emlékszem az első ilyen kiruccanásomra akkor még eveztünk is a Tiszán mindennapra be volt ütemezve egy táv. Persze az egyik nap még este is eveztünk mert túl messze lett volna kemping a parrtól és sokat kellett volna cipekedni. Így egy bográcsozás után továbbhaladtunk az utolsó helyszinre. A hangulata megvolt összekapaszkodva beszélgetve csorogtunk lefelé,hébe...
Nincs Cím
... van! Mondjuk mondanivalóm sincs semmi ugyhogy sok sikert nem értel el de néhány szóra méltattam azért ezt a kis menűt is!
Amugy rohadt meleg van (ha valaki a saját kis eszével nem jött volna rá). De hát ilyenkor kell inni jó hideg ásványvízet ugyebár! Bár ezek a fiatalok már csak sört isznak! Egyefene legyen sör! Zenét is hallhatok, PA-dö-dö legújabb albumaáta "súlyom, mint a...
munkából hazafelé
A párna ma nem jósolt volna semmit, mert olyan korán feküdtem, hogy két óra mulva már kelni is kellett. ezt beirtam gyorsan és megyek is a forróságba
...
Jó idő
Felkeltem, és ha már felkeltem elmentem egy utazási irodába, érdeklődni....
Szeretnék elmenni nyaralni, de van egy sejtésem mire odaérkezek mondjuk a tengerpartra,már nem lesz ez a nagy-nagy meleg....
Méghogy idén nem lesz nyár!!!
Akkor mi lenne, ha azt mondták volna hogy nyár is lesz.......
Egy történet
... döntésem,
De te nem hagytad, hogy megmagyarázzam, hogy miért kellett ezt tennem.
Megfordultál, s távolodni kezdtél, nem fordultál vissza,
Pedig akkor talán mindent elmondtam volna,
Azt hogy mennyire nagyon szeretlek,
Ám te eltűntél s én sehol sem lellek.
Bárhová megyek, és bárhol járok,
Mindenhol egy emléket találok
Bár a helyedet más tölti ...
1 2 3 ....6071 6072 ..9107 9108 ..12142 12143 12144
Címkék: ELSŐ BEJEGYZÉSEM, CSODÁVAL HATÁROS, Nincs Cím, Slágerrádiós Gátvéderrel, érdekes találkozás, nyakamba venni, feladat érdekes, tanárnő azért, egész cécóhoz, ember fotózni, mellső végtagjainak, kettőnk viszonyához, tisztes távolságot, pali eredeti, vizsga előtt, intercity vonatot, kisasszony hamarosan, hosszú utazásokat, érchez hasonlított, hegyi patak, magunk igazát, fontos papirt, polgármesteri hivatal, guta ütött, világ dolgairól, felvételire való, kisujjamat megmozdítani, fittsége csúcspontján, blog címének, első ilyen, bográcsozás után, utolsó helyszinre, hangulata megvolt, utazási irodába, sejtésem mire, emléket találok, összekapaszkodva, szervezettségnek, találkozásunkat, továbbhaladtunk, felkészülésemre, adminisztrációs, emberszabásúnak, időbeosztással, kiruccanásomra, szueptemberben, érdeklődésemet, megmagyarázzam, tollászkodtam, polgármesteri, drasztikusabb, alkalmazkodni, választásokon, beszélgettünk, megnyugtatott, elvárásokhoz, számitógépes, gondolkodtam, rettenetesen, elhallgattam, megírigyelte,