Belépés
Beszámoló.:-))
Sziasztok!

Jó volt ma Pesten.:-))

Voltunk a Westend City Centerben,játéktermeztünk is,a kisfiam nagyon élvezte.:-))

Utána meg megnéztük az X men c.filmet.

Tiszta röhej hogy Baján nincs mozi......minimum 200 km-t kell utazni egy moziért.....:-((((

Szép estét Nektek!:) ...
Beszélő fák.
... Külsőmet is megfaragják, mindenki csodálni fogja szépségemet.
A második fa is elmondta vágyát:
- Belőlem hatalmas hajót fognak ácsolni az emberek. Császárok és királyok fognak utazni rajtam, hogy bejárják a Föld minden zeg-zugát. Utasaim biztosnak fogják érezni magukat rajtam!
A harmadik fa is beszélni kezdett:
- Szeretnék magasra megnőni, hogy az erdő legmagas...
Első hét
... lökdösődésével a kiállítás sorsára jusson! Így ő is tapasztalatszerzéssel kezdte az új szezont, azonban a hétvégi rangadótól szépen eltiltatta magát.

Szerencsére nem kellett messze utazni a csapatnak és némi zsebpénz - 2.871.000 Ft - is gyarapította a klub kasszáját.
A mérkőzés krónkájához tartozik még, hogy a fiúk önbizalma kissé túlzottá vált a la...
Marius
... az egész család nevében, érdekében bocsátalak utadra. Mivel én neveltelek, így ismerlek, és tudom, hogy nem felejted el családodat, s azt is, hogy nem fogsz rangrejtve, nevedet eltitkolva utazni. Egy ideig biztos sikerülni fog elhitetnem, hogy még itthon vagy, de nem örökké. Így előbb vagy utóbb számíthatsz rá, hogy bérgyilkosok erednek a nyomodba. Remélem addigra elég tapasztalt,...
Hosszu volt a nyár.....
... nagy zsongás után elég hamar el tudtuk fogadni a kisváros zaj- por mentességét. Szinte hihetetlen, hogy milyen hamar beilleszkedtünk, s már fizkai fájdalmat kezdek érezni, ha vissza kell utazni családlátogatásra a fővárosba. Saját kis kezünk munkájával befejeztünk egy családi ház építését. Azt tudni kell, hogy csak a falak álltak és az óriási rumli a telken. Hát mit mondjak hét ...
Jaaaaaj Laca
... után cipőt kelljen mosnod.
És figyu Öreg!
Én is gondolok sokat Rád, mert semmi kedvem azt lesni, hogy kell-e még a hegyi levegő.
Tudd meg itt, és most, utáltam oda messzire utazni hétvégeken.
Nem magam miatt, miattad.
Jobb volt Veled itt a parkban nagyokat sétálni.
És nem kinevetni a kissebbeket, mert megállj csak, jön még kutyára úthenger, jössz Te m...
utazni öröm :))
... A házaspár már 24 órája autózik.

Mivel mindketten holtfáradtak, elhatározzák, alszanak négy órát,

aztán folytatják útjukat.

Bemennek az első hotelbe, kérnek egy szobát, majd négy óra múlva

mennek a recepcióhoz fizetni.

A számla 350 dollárról szól, amit a férj kicsit soknak talál.

Hívja az igazgatót és reklamál:...
A számok mágikus ereje...
... partnere teljes egészében megbízhat az érzelmeiben.
5. Aki ötödikén látott napvilágot, annak nagy élettérre, szabadságra és függetlenségre van szüksége. Szereti a változatosságot, és imád utazni. Nyitott, kedves, minden új érdekli. Ha viszont nem találja eléggé szórakoztatónak a helyzetet, könnyen unatkozni kezd, és gyorsan türelmetlen. A felelősségtudat általában megijeszti...
Ma vár a boldogság...
... nem bujkálunk már!
És minden bánat távol jár!
És édes dalt dúdol a szél
A boldogság csak minket vár!

Szeretet, nyugalom! Csend és béke vár!
...
Mont Liban
... barátaikat az otthonukban. Eredetileg úgy akart meghívni minket, amikor itt van a felesége is, és az asszony főzött volna nekünk, de a gyerekeknek megkezdődött az iskola, és ezért haza kellett utaznia a családjának. Szóval Jordániában szégyen, ha nem törődsz a barátoddal: pl. ha kórházba kerül, akkor kutya kötelességed meglátogatni, de vendéglátónk azt is elmesélte, hogy amikor el...
Szeptember 16, Edit
... elemzése névből évtizedes megfigyelések és asztrológiai számítások alapján:
Tehetséges, ambiciózus teremtés. Leginkább a nagy összejöveteleken érzi jól m...
MEGHÖKKENTŐ ESETEK
... újszülött csecsemőt adnak az USA-ban rossz szülőknek.
24. Annyi üzemanyag van egy teli jumbo jetben (ez egy repülő), amennyivel egy átlagos személy- gépkocsival 4-szer körbe lehetne utazni a Földet az egyenlítő mentén.
25. Hatszor nagyobb az esélye annak, hogy egy villám férfit fog megcsapni, mint nőt.
26. Nagyobb viszont az esélyünk, hogy belénkcsap a villám, mint ...
Szar nap!!!
Syasztok!!!!
Ma tök szar kedvem van!!!megvagyok fázva és anyuék meg erővel elakarnak menni fürdeni!!A francnak van kedve megint utazni!!Még jó h tegnap hazajöttem, most meg már megint menjek!! ...
A boldog herceg
... kacérkodik a széllel. - És valóban, a nádszál a legkisebb szélre is a lehető legkecsesebben hajladozott. - Elismerem ugyan, hogy otthon ülő teremtés - folytatta a fecske -, én viszont szeretek utazni - szeressen hát utazni a feleségem is! - Eljössz e velem? - kérdezte végül a nádszáltól, de ez csak a fejét rázta, annyira ragaszkodott az otthonához. - Hitegettél csak! - kiáltotta a...
Horoszkóp:-)
Tudtad, hogy isteni tulajdonságokkal bírsz? Az óegyiptomi horoszkóp ugyanis istenekről nevezte el asztrológiai jegyeit. Még az is előfordulhat, hogy te vagy a szerelem istennője!

Több ezer évvel ezelőtt az óegyiptomi papok már jól ismerték a bolygók járását. Horoszkópot elsősorban a fáraó gyermekeinek születésekor, főpapok és tisztségviselők választásakor, i...
Tegyel a boldogságodért
... átgondolom a napomat, és hogy hibáztam-e valakivel szemben, vagy sem. Azóta sokkal jobban érzem magam." (Melinda, 26 éves)

"Az elmúlt hónapok nagyon mozgalmasan teltek. Mivel imádok utazni, igyekeztem kiélvezni a nyári szünetet. Először is egy hetet a barátaimmal Görögországban nyaraltam, aztán pedig két hétre kiutaztam a nővéremhez, aki egy ideje már kint él Bostonban....
Beszélő fák...
... Külsőmet is megfaragják, mindenki csodálni fogja szépségemet.
A második fa is elmondta vágyát:
A harmadik fa is beszélni kezdett:
- Szeretnék magasra megnőni, hogy az erdő legmagas...
Születésed napja
... megbízhat az érzelmeiben.

5. Aki ötödikén látott napvilágot, annak nagy élettérre, szabadságra és
függetlenségre van szüksége. Szereti a változatosságot, és imád
utazni.
Nyitott, kedves, minden új érdekli. Ha viszont nem találja eléggé
szórakoztatónak a helyzetet, könnyen unatkozni kezd, és gyakran
türelmetlen. A felelősségtudat ált...
A boldog herceg - mese
csak! - kiálto...
Esély a szerencsének
... - végre. Még szerencse, hogy csak öt munkanap kötelező egy héten.
Nem vettem észre, hogy a lányom már többször keresett a mobilomon. Visszahívtam, mire ő hadarva kérdezi: El tudsz utazni hétfőn Krétára? Nyertem egy 8 napos álomutazást, de nekem szigorlatoznom kell!
Túl fáradt voltam ahhoz, hogy elsőre elhiggyem, de nem sok időt hagy gondolkodni, mert közli, 30 perc...
1 2 3 ..........130 131 ......195 196 .....259 260 261
Címkék: Jaaaaaj Laca, Mont Liban, MEGHÖKKENTŐ ESETEK, Westend City Centerben, Szóval Jordániában, számok mágikus, boldog herceg, kisfiam nagyon, erdő legmagas, kiállítás sorsára, hétvégi rangadótól, klub kasszáját, mérkőzés krónkájához, fiúk önbizalma, egész család, ideig biztos, kisváros zaj-, falak álltak, óriási rumli, hegyi levegő, parkban nagyokat, első hotelbe, recepcióhoz fizetni, férj kicsit, felelősségtudat általában, boldogság csak, asszony főzött, gyerekeknek megkezdődött, nagy összejöveteleken, teli jumbo, átlagos személy-, egyenlítő mentén, esélye annak, villám férfit, legkisebb szélre, lehető legkecsesebben, fejét rázta, óegyiptomi horoszkóp, szerelem istennője, óegyiptomi papok, bolygók járását, fáraó gyermekeinek, elmúlt hónapok, nyári szünetet, barátaimmal Görögországban, tulajdonságokkal, összejöveteleken, játéktermeztünk, szórakoztatónak, felelősségtudat, beilleszkedtünk, változatosságot, tisztségviselők, görögországban, függetlenségre, boldogságodért, lökdösődésével, legkecsesebben, szigorlatoznom,