Belépés
JÓ házasság titkai
... változatosabb életet éljünk, már amennyire megengedhetjük magunknak. Képzelje, nemrég vettünk két kerékpárt, hát azzal tekergünk mindenfelé. Kirándulni járunk, gombászunk, csavargunk, rengeteget vagyunk a szabad levegőn. Nem unatkozunk.
Irmát is egy kiránduláson ismertem meg, még 1981-ben. Akkoriban divatban voltak a céges kirándulások, én is szívesen szerveztem ilyen...
... rokonaimat látogattam meg. A buszmegállóban futottunk össze Erikával, villámcsapásként ért minket a véletlen találkozás. Õ másnap érettségizett, de azt az estét mégis velem töltötte. Rengeteget beszélgettünk, Erika az eltelt évek alatt kész nő lett, és csak néztem őt, a gyönyörű, Marina Vladyéra emlékeztető szájával, és azt hiszem, ott minden eld&...
12. történet
...

Robi már korábban is reagált a love story sorozatban megjelent cikkeimre, de a váratlan meglepetés akkor ért, amikor ez az email érkezett tőle:

Legutóbbi levelem óta rengeteg érdekes dolog történt velem. Tulajdonképpen a cikked indított arra hogy elmondjam a történetem, azt, ami most is tart. Sajnos azonban ez írásban képtelenség lenne, így érdeklőd...
Hetvege
... konstatalta,hogy ez "csak" a tenger. Es mentek is tovabb. Az igaz,hogy ott nem furodt senki.Ez nem olyan mint a beach.
Na aztan szembe volt valami nagy kapu,azon bementunk es valami rengeteg epuletet lattam. Mentunk egyre beljebb, es akkor meglattam egy oriasi "satrat".Na ez volt a szorakoztato kozpont. Rengeteg jatekkal. Volt oriasi kuszo-maszo var. Szinpadok,ahol fiatal sr...
Noren
... beszéltek a közös titkukról.

Az ismeretlen múlt
Sagrast egy nap, mikor épp a kikötő egy üres mólójánál ülve figyelt egy vitorlát bontó hajót, felkereste két idegen. Rengeteg pénzt ígértek neki, ha eladja a feleségét gach'a-nak. Sagras először megdöbbent a kérés hallatán, de amint megtudta, hogy kapna egy saját hajót, amire a pénzből legénységet is tud toboro...
A kezdet
... Mindig nagyon szerettem a verseket. Rengeteget olvastam, szavaltam. Nem volt olyan szavalóverseny ahol én ott ne legyek. Nagyon át tudtam érezni a költők vívódásait. Nagy kedvencem József Attila, de mindenkitől szeretek verset mondani.
Talán ezért volt mindig a titkos vágyam hogy majd egyszer színésznő leszek.
Ezt olvastam azon a kis cetlin is amit 20 évvel e...
Tankcsapda - Mindenki vár v...
... jó, 8 töltelék... na az már ALBUM).
Aztán a 6os (Mindenki) és a 7es (Az alagút végén) olyan, mintha egymásba tekertem volna, s nem kicsit Conektor 567 íze van, ami amúgy a lemezen rengeteg helyen érezhető, de legyünk már őszinték; ez érthető is, mert az volt az utolsó normális nagylemezük, ami nem válogatás és nem is égés...

A holnapot éljem túl-ról nem tudok mit m...
Magamnak
... história - mondja a professzor. - Régen mindig volt a közelben egy nagymama vagy egy nagybácsi, akinek a vállán el lehetett sírni az embernek a baját. Ma az emberek többségének rengeteget kell dolgoznia ahhoz, hogy az anyagi lecsúszást lassítsa, és nincs a közelben senki. Jön tehát az a modell, hogy kívülről kell segítséget kérni, amiben én nem hiszek.
A klinikán...
Micsoda nők!
... megölte őt. Galswintha húga, Brünhilda bosszúra ösztökélte férjét, és az haddal vonult féltestvére ellen. Ezzel megkezdődött az ,,asszonyok háborúja", amely évekig tartott, és rengeteg áldozatot követelt. Siegebert szerencsével járt: elfoglalta Chilperik birodalmának nagy részét. Mikor az elbujdosott Chilperik alattvalói királyukká kiáltották ki, Fredegund, aki időközbe...
Vitaminból sosem elég?
... annyi vitamin, mint 1960-ban egy literben - és azóta az arány csak rosszabbodhatott. Ugyanez a többi élelmiszerről is elmondható.
- A mai korban az emberi szervezetnek rengeteg vegyi anyaggal kell megküzdenie, hiszen tápoldatok és rovarölő szerek nélkül már elképzelhetetlen a zöldség- és gyümölcstermesztés. A mesterségesen gyors növekedésre kényszerített növények ...
RENDSZERHIBÁS RENDSZERVÁLTÁS
... is.
Akkor hát kinek a rendszerváltására került sor?
A miénkre biztosan nem, mert 17 év után nincsenek milliárdjaink,
helikoptereink, hatalmas villáink jókora személyzettel, rengeteg vállalatunk
óriási profitot termelve.

Helyette mára oda jutottunk, hogy a rákos betegeket várólistára teszik, ami
tudatos emberölés.
A 18 éves lányokat steriliz...
"Lefokozták" a Plútót
... amelyek nagyobbak voltak a Plútónál. Ezért el kellett dönteni, beveszik-e őket a Naprendszer bolygói közé, vagy sem. Mivel valószínűnek tűnik, hogy a Cuiper-övben (a Naprendszer széle) rengeteg - akár több ezer - Plútó nagyságú vagy nála nagyobb objektum található, tanácsosabbnak tűnt felállítani a bolygókra vonatkozó definíciót, amivel ki lehet szűrni, mely égitestek ...
Életem legnagyobb csalódása...
... ezután, minden kapcsolatot megszakítottam vele, hiszen soha többé nem akartam már látni.

Most 19 éves vagyok! Az életem sinen van, hisz egyetemre járok, szerető családom és rengeteg jóbarátom van.
Fogalmam sincs arról, hogy apámmal mi lehet, de nem is érdekel.
Bár boldog és nyugodt életem van, mégsem lehet teljesen felhőtlen, mert a történtek, nem akarnak a fe...
Pillanatragasztó helyett
... Mivel manapság szinte mindenkinek van valamilyen zenelejátszója vagy pendrive-ja, az univerzális port egyenesen kínálkozik arra, hogy adatokat lopjanak ki a segítségével - mégpedig rengeteg adatot, és igen gyorsan fel lehet másolni egy ilyen eszközre. Ezért sok cégnél, ahol az informatikusok nem álltak a helyzet magaslatán, egész egyszerűen pillanatragasztót nyomtak a gépeke...
Szerelmes festők
... volna ott, ahol most tartok, hogy e napig háromezer aranydukátot érő vagyonra tettem szert Rómában." Ha házasodni nem is akart, a szép lányokat, asszonyokat azért nem kerülte, sőt. Rengeteg munkája mellett mindig tudott rájuk időt szakítani. Vasari egyenesen azt állítja, ,,nagyon szerelmes természetű" volt, és akárcsak Filippo Lippinél, a szerelmi láz nála is úgy ...
Londoni hetvege
... kellett felallni es ott allni. Hat nem birtak sokaig.

Aztan elmentunk Camden Town-ba ott is egy piac reszre. Hat betojas volt. Indiai,azsiai cuccok tomkelege. Olyan igazi bazar.Rengeteg kulonleges etel. Elamultam. Punk ruhak,de nagyon durvak. Itt sok angol panknak oltozik. Nagyon gaz. Holdjaro fekete csizmak,bor cuccok. De van ufonautaknak valo ruha is. Bementunk eg...
A turizmus környezeti hatásai
... új üdülőkomplexum épül; ez az építkezési láz 24 000-re növeli, s ezzel majdnem megháromszorozza a környék szállodai helyeinek a számát.
A világ szállodái és azok vendégei naponta rengeteg energiát és anyagot használnak el, amelyben benne van a szobák fűtéséhez és hűtéséhez, a folyosók világításához, az ételek főzéséhez használt energia, valamint a mosáshoz, az úszómedencék ...
Várhatók-e pozitív változások?
... kommentárjaiból tájékozódott - és összevetettük a választási kampány jól látható és metafizikailag könnyen értelmezhető eseményeivel, a végén csak kiderült, hogy én, aki már Hamvas Béla rengeteg művével - Főként a Karnevállal! - az elmémben végig szenvedtem, majd kíváncsian figyeltem a Ceusescu-diktatúra jellegét, mégis csak helyesebben értelmezem a 13 emeletes ...
Az én 1956-om
... és "üzenet" azon a nyáron az égből jött. Pontosabban: amint a mezőn legeltettem az állatokat, halk motorzúgáshoz hasonló zaj után bálák, vagy bála-szerű csomagok hullottak a földre, meg rengeteg papír. Ezek a papírok tőlem elég távol keringtek a levegőben. Ott kellett hagynom az állatokat, hogy egyet elkapjak. Alig kezdtem el silabizálni a szöveget, ott termettek ángyikáék és erőv...
Sex a lelke mindennek...
... lettek.
sok kurva rájött arra,hogy manapság azért okosabb pasik vannak,akiknél ha el akarnak érni valamit,a csiri-viri külsö,meg a 500as mellek,már nem sokat érnek.ezért lettek rafináltak.Rengetegen azt csinálják,hogy megmaradt a csiri-viri külsö,de mellé nagyon-nagy xavakat,meg filozofikus,lelkis témákat nyomatnak.mondván,vegyék már éxre hogy ök is okosak,és értékesek....ige...
1 2 3 ........196 197 ....294 295 ....392 393 394
Címkék: RENDSZERHIBÁS RENDSZERVÁLTÁS, Marina Vladyéra, József Attila, Filippo Lippinél, Camden Town-ba, Hamvas Béla, turizmus környezeti, lelke mindennek, szabad leveg&otilde, kiránduláson ismertem, céges kirándulások, buszmegállóban futottunk, véletlen találkozás, estét mégis, eltelt évek, love story, váratlan meglepetés, email érkezett, cikked indított, szorakoztato kozpont, közös titkukról, ismeretlen múlt, üres mólójánál, vitorlát bontó, feleségét gach, kérés hallatán, saját hajót, pénzből legénységet, költők vívódásait, titkos vágyam, alagút végén, lemezen rengeteg, utolsó normális, holnapot éljem, nagymama vagy, emberek többségének, anyagi lecsúszást, közelben senki, haddal vonult, elbujdosott Chilperik, literben &#8211, arány csak, többi élelmiszerről, emberi szervezetnek, mesterségesen gyors, rendszerváltására került, miénkre biztosan, rákos betegeket, bolygókra vonatkozó, életem sinen, univerzális port, segítségével &#8211, ilyen eszközre, helyzet magaslatán, szép lányokat, piac reszre,