Belépés
Tervezett szombat
... kapta őket.....a zenén nagy vita ment,de egy kis closer to me-t csak sikerült kiharcolni.A barátnőm mondta,hogy a barátja engem is hazavisz,ennek nagyon megörültem,mert nem votl kedvem reggelig ottmaradni,megkerestem a cdmet,meg elraktam a gyertyákat,csak emlék.Út közbe összetalálkoztunk Gébbel,szóval irány haza,előtte egy kis megdonálc,de én már nem ettem a házunk előtt még ki...
Fáradtan
Egész éjjel nem aludtam, a drága kutyám ugatott éjféltől reggelig, pedig semmi oka nem volt rá. Már az is megfordult a fejemben, hogy fél a sötétben. Micsoda nyápic!...
Esik
... Ja es itt anyu fekszik a tv elott, apu meg gondolom ehes volt, ugyhogy csinalt maganak ebedet.
Ja meg az sem tunt fel Marian-nek, hogy tegnap delutan bepakolta a mosogapet, es ma reggelig elfelejtette kivenni belole a ruhat. Es meg en azt gondoltam, oriasi hibat kovettem el egyszer otthon amikor vagy 2 oran keresztul a kimosott ruha a mosogepben maradt, mert elfelejtkeztem r...
Egy szép vers...
BELLA ISTVÁN: Maradj velem

Dobol az eső. Hogy esik
Maradj velem még reggelig
akad talán számodra ágy
szék is rárakni ruhád

Mellém is fekhetsz. Fekhelyem
mert itt vagy puhábbra vetem
csönddel bélelem boldogabb
holdakat gyújtok mint a nap

És hallgatok mert jól esik
hallgatom szívveréseid
mint csitul ...
Kisfiam Története
... pillanatban a segítségemre voltak.
2 nap után vittem el 4 óra hosszára a szüleimhez. hangja nem volt. nem sírt.
Majd elérkezett az első éjszaka..sirdogált 1-2 órát, ölbe vettem és reggelig ringattam. Második éjszaka már semmi gond nem volt. 3 nap után 1 hónap próbaidőre elhelyezték nálunk. Jöttek látogatni meg egyebek. Rövid idő alatt beilleszkedett. Férjem részéről első...
Jó buli volt...
... egy nevet tudtam, a sajátomat
Mire elkezdtünk vacsorázni én már azt sem tudtam, hogy hanyadikán van elseje
Nah, ez mindegy is, vacsi után szólt a zene, mint a fene...reggelig. ezt kihasználva én roptam is, kb. 4-ig, azután már csak beszélgettünk, vagyis próbáltunk beszélgetni de nem nagyon akart sikerülni hajnalban már senkinek sem, mivel beszéltünk de azt már ...
A kis hal is hal
... és nem akadt a horog. A kisebb falat, kisebb horog eredményesebb lett volna.

Csalit cseréltem, és nem nagy meggyőződéssel dobtam be vissza a horgot a túlparti bokrok elé. Az reggelig érintetlenül ott is maradt. Hasonlóképpen az úszós szerelékek: a kukoricás és a gilisztás is. Még csak nem is böködték a halak a horgot. Reggel aztán leballagtam egy közeli helyre, ahol egy...
Miska te kis dög!
... birka.
Türelmesen vár lógó nyelvvel,...
Kisgondolataim kisregénye
... (kiszámoltam, 6 és fél óra alvás után), és nem tudtam tovább aludni. Hádész odabújt hozzám, nagyon édes volt... Cicáztam egy kicsit, zenét hallgattam és végigszenvedtem a fennmaradó időt reggelig. Valamikor hajnalban visszaaludhattam, mert elég nehéz volt felkelnem. Azért még mindig érzem, hogy szívesen döglenék otthon egész nap. De nem, ma megint nem lehet. És holnap sem és azut...
Z 2006-09-19
... programot a cégnek, meg adatbázisdol...
Itt van az ősz........

Én ujjam hegyével halkan
Lantomat megpenditem,
Altató dalod gyanánt zeng
Méla csendes énekem. -|...
Na de ki a faszom az a Katika?
... kúrva annyába, a Borisz meg nyugtat és közbe nagyokat röhög. hehe
széééép!
mindig boldogan gondolok vissza a gyömröi bulira.
úúúúh de milyen zenék voltak, basszameg. blues reggelig. áááh de jó is volt.
hogy is hívták azt a srácot aki kötekedett a Borisszal?
ööö... Szabolcs, krisztián,...nem. áááh már nem tom, de nagyon "megbasztam" volna.
de talán ......
Fennforgások
... fárasztó a vásárlás. Számomra főleg, mert nem szeretem a tömeget és utálom, ha lökdösődnek. Szóval a hazaérkezést követően, csak a kaját raktam ki, a cement ott figyel a csomiban holnap reggelig. Ráérek akkor kivenni, nem olyan nehéz kibirja. Ha nyaralni megyünk akkor nagyobb a terhelés rajta, és egész idő alatt a csomit nyomja.
Végre megint a gép elé kerültem és félszemmel a...
Versek
... István és Te, szóval már
ottartunk, hogy cserélgetjük a partnereinket, mint holmi
Megunt ruhadarabot, hogy inkább Zsófival kavarna
szabad vagy, és arra költöd, hogy majd reggelig táncolsz
Mikulásnak álcázott markáns férfiakkal, látod az idei
Mikulás puttonyából hiányzani fog minden bizonnyal
a határontuliak kettős állampolgársága, amely legalább
...
90 nap alatt a kiló körül 4.
... végre ehettem. Nagyon fincsi volt, kettőt belapátoltam. Párom is megkóstola, nkei is ízlett.
Azért nem bírtam ki, hogy ne álljak rá a mérlegre és 72 kg-t mutatott. Reméltem, hogy reggelig így marad.
Reggel döbbentem rá, hogy holnap a lányok kirándulni mennek. ezért átszerveztem a napom és a reggeli torna helyett kiszaladtam a piacra némi hidegélelmet és itókát venni a...
oké
...vége ahétnek, hivatalos értelemben.Ma szabadság!!!!Ha akarom, reggelig!!!!!! és igen, ez a baba illik ide, meg még üveg, meg poharak, if you see what I mean. :)))))...
Az első német csaj.
... lakásunkra vezetett.

- Amint bementünk a lakásba minden teketória nélkül egymásnak estünk In...
-Oktoberfest/ A szőke Petra./
... ott van.
- Mikor aztán jól kiveszekedték magukat és kijöttek hozzám, a rendőr előadta, hogy mi a megállapodás.
- Természetesen nem ellenzik, hogy mi együtt járjunk, de a lány reggelig, nem maradhat nálam, akár milyen későn is - vagy korán de kisérjem haza.
- Ez igazán nem volt az ínyemre egy-egy több menetes erőt próbáló szerelmeskedés után még felöltözni,és a leán...
Egy szingli szavai
... hogy közben azt gondolja: úristen, most mi lesz?
Mikor hallottad utoljára valaki szájából, hogy őrülten szerelmes vagyok, anélkül, hogy közben azt gondolta volna: lehet, csak hétfő reggelig... fekete-fehérben álmodunk, a múló vonzalmakat pedig megpróbáljuk a lehető leggyorsabban elfeledni - isten hozott az elveszített ártatlanság korába!
A legfontosabb a biztonság és a...
visszajöttem
... neki a torkom. hétfőig kiírt. de ma azért bejöttem melózni meg holnap is fogok túlórázni, mert jól jön a kápé.
voltam pécsbányán barátom lányaira vigyázni. szerda délutántól másnap reggelig voltam pótapuka és marhára élveztem, tök jól elvoltunk, haláli fles volt az egész tugedörség... reggel a zsolnaynál előbb ott voltam, mint a busz, úgyhogy onnanst még a suliba is elkísérte...
1 2 3 .........112 113 ....169 170 ....224 225 226
Címkék: Kisfiam Története, BELLA ISTVÁN, szép vers, kiló körül, első német, szőke Petra, szingli szavai, zenén nagy, barátnőm mondta, barátja engem, házunk előtt, drága kutyám, kimosott ruha, mosogepben maradt, segítségemre voltak, első éjszaka, nevet tudtam, kisebb falat, túlparti bokrok, reggelig érintetlenül, úszós szerelékek, közeli helyre, fennmaradó időt, gyömröi bulira, hazaérkezést követően, kaját raktam, csomiban holnap, terhelés rajta, csomit nyomja, határontuliak kettős, lányok kirándulni, reggeli torna, piacra némi, baba illik, lakásba minden, rendőr előadta, lány reggelig, ínyemre egy-egy, múló vonzalmakat, lehető leggyorsabban, elveszített ártatlanság, egész tugedörség, zsolnaynál előbb, visszaaludhattam, állampolgársága, végigszenvedtem, kisgondolataim, meggyőződéssel, elfelejtkeztem, szerelmeskedés, beilleszkedett, határontuliak, kiveszekedték, eredményesebb, beszélgettünk, leggyorsabban, partnereinket, hasonlóképpen, természetesen, szívveréseid, átszerveztem, fennforgások, legfontosabb, hazaérkezést,