|
|
|
... valamint partnerkapcsolatokra építve nyílt meg 1991-ben az IIZ/DVV Projektirodája Budapesten. 1992-ben szerződést írtak alá a felnőttoktatás területén folyó együttműködésről.
Napjainkban egyre kevésbé van szó kész modellek és máshol kifejlesztett kész koncepciók átvételéről.
Sokkal inkább fontosabbak, meghatározóak a pedagógiai, szervezeti és finanszírozási ... |
|
|
|
|
|
|
|
...
Mindenszentek és halottak napja
2008. 10. 30. 16.00 Hírextra
November 1-je mindenszentek ünnepe, november 2-a halottak napja a keresztény világban. Mindenszentek (latinul: Festum omnium sanctorum) a katolikus egyházban az összes üdvözült lélek emléknapja, a protestantizmus az elhunytakról emlékezik meg ilyenkor. Az ezt követő halottak napja fokozatosan ... |
|
|
|
|
|
|
|
...
Mindenszentek
Mindenszentek napja a katolikus és ortodox keresztény egyház ünnepe. A katolikus egyház november 1-jén, az ortodoxia pedig egy héttel később tartja. Minden üdvözült közös ünnepe, akiket nem avattak szentté, illetve a kalendárium név szerint nem emlékezik meg róluk. Az ünnep kezdetei a IV. századba nyúlnak vissza. Szent Efrém szíriai egyházatya (37... |
|
|
|
|
|
|
|
... egy-két nap, ez a hét az ima és az elhunytak emlékének időszaka. A múltat nem feledhetjük - ez a visszatekintés és a jövő parancsa.
November elsejének ünnepe, Mindenszentek napja az Egyesült Államokból indult, angolszász eredetű Halloween-ünnepre vezethető vissza (All Hallows magyarul mindenszentek). A nap előestéje (angolul ,,All Hallows Eve", rövidítve: Hal... |
|
|
|
|
|
|
|
... személyes-, valamint partnerkapcsolatokra építve nyílt meg 1991-ben az IIZ/DVV Projektirodája Budapesten. 1992-ben szerződést írtak alá a felnőttoktatás területén folyó együttműködésről.
Napjainkban egyre kevésbé van szó kész modellek és máshol kifejlesztett kész koncepciók átvételéről. Sokkal inkább fontosabbak, meghatározóak a pedagógiai, szervezeti és finanszírozási kérdés... |
|
|
|
|
|
|
|
... személyes-, valamint partnerkapcsolatokra építve nyílt meg 1991-ben az IIZ/DVV Projektirodája Budapesten. 1992-ben szerződést írtak alá a felnőttoktatás területén folyó együttműködésről.
Napjainkban egyre kevésbé van szó kész modellek és máshol kifejlesztett kész koncepciók átvételéről. Sokkal inkább fontosabbak, meghatározóak a pedagógiai, szervezeti és finanszírozási kérdés... |
|
|
|
|
|
|
|
...Semmi nincs a vilàgon ami teljesen rossz lenne....még az àllò òra is pontos napjàban kétszer....... |
|
|
|
|
|