Belépés
Vallomások
... kisurrant a szobából, egyetlen csók nélkül. Olyan volt, mintha ellenálltunk volna egy titkos viszony csábításának; és mind a mai napig, ha beülök a kádba, rá gondolok.
Annamária (28), marketing szakember, Bécs-Budapest


A járókelők szeme előtt

Nem sokkal az esküvőnk után a férjemmel egy kicsit becsípve értünk haza egy partiról. Egy forgalmas u...
Amerikának sok a több biztosít
... állja meg a helyét. A több-biztosítós rendszer ugyanis többletköltséget generál. Az igények kétszeres feldolgozása, a sokféle biztosítási csomag, a bonyolult fizetési rendszerek, a magas marketing költségek csak tovább növelik az amúgy is magas adminisztratív kiadásokat. Az amerikai orvosoknak hatalmas mennyiségű papírmunkát kell elvégezniük, kanadai vagy brit kollégáiknak nem. A ...
idióta történetek
... Dr Jessie Idióta történetek

Angliában egy hipnoterapeuta a Jessie nevű papagája segítségével gyógyít.
A betegek pénzükért cserébe a kényelmes kanapén fekve a papagájnak önthetik ki, ami a szívüket nyomja. Raymond Roberts, a madár tulajdonosa szerint a terápia annyira hatékony, hogy míg a betegek a papagájhoz beszélnek, megnyugszanak, és vérnyomásuk lemegy az...
Hálozatok világuralma
... ,,lecseréléséree". Ennek az identitás-cserének a gépezetét jelenti a globális média értelmező és tematizációs hatalma, beleértve a ,,szükséglet-termeléss" egész reklám-marketing masinériáját is. A tematizációs hatalom kettős szerkezetű. Egy felől mérhetetlen rejtett hatalmat tart a kezében az, aki eldöntheti, hogy a világ végtelen történés-folyamából mi válik...
Interjú Papp Lajos szívsebész
... nevelkedett, vagy nem az általunk természetesnek és szükségszerűnek vélt gondolkodásmódot hozta magával, annak ezt meg kell mutatni. Lehet, hogy rosszul fogalmazok, nekünk valamilyen marketing elemmel be kellene csomagolni, mert ebben a közegben nehezen eladható, ez nyilvánvaló. De hogyan tudjuk mi ezt közvetíteni feléjük? Nagyon nehéz megtalálni a közös hangot, ezt a saját közöss...
Papp Lajos szívsebész
... nevelkedett, vagy nem az általunk természetesnek és szükségszerűnek vélt gondolkodásmódot hozta magával, annak ezt meg kell mutatni. Lehet, hogy rosszul fogalmazok, nekünk valamilyen marketing elemmel be kellene csomagolni, mert ebben a közegben nehezen eladható, ez nyilvánvaló. De hogyan tudjuk mi ezt közvetíteni feléjük? Nagyon nehéz megtalálni a közös hangot, ezt a saját közöss...
Szabálytalan túlórázás stb
... érdemes más munka után nézni, mert beskatulyázzák, a környezetében elkönyvelik, hogy másra nem jó, csak arra, hogy a nagymenőket kiszolgálja" - mesél tapasztalatairól az azóta egy reklámcég marketingosztályán dolgozó férfi.
Egy másik népszerű trükk, amit a dörzsölt jelentkezők bevetnek, hogy önéletrajzukban kozmetikázzák munkaviszonyuk időtartamát és megszűnésének dátumát, íg...
Legyen saját vitminüzlete
... került közelebb a konkrét bevételekhez. Ön mindössze a feltételeit teremtené meg annak, hogy egyáltalán elkezdhessen értékesíteni. Ezen a ponton ugyanúgy a nulláról kellene kezdenie a marketing munkát, és az üzlet felfuttatását, mintha kereskedőként "csak" értékesítéssel foglalkozna.
Legyen a viszonteladónk és kezdje a PROFITNÁL, ott ahol szíve szerint minden vállalkozó kezd...
Legyen saját vitminüzlete
... került közelebb a konkrét bevételekhez. Ön mindössze a feltételeit teremtené meg annak, hogy egyáltalán elkezdhessen értékesíteni. Ezen a ponton ugyanúgy a nulláról kellene kezdenie a marketing munkát, és az üzlet felfuttatását, mintha kereskedőként "csak" értékesítéssel foglalkozna.
Legyen a viszonteladónk és kezdje a PROFITNÁL, ott ahol szíve szerint minden vállalkozó kezd...
Nemzet-program
... intézmény elleni folyamatos rejtett erőszak alkalmazását biztosító gépezetek hatástalanítását, vagy legalább is romboló hatásuk csökkentését jelentené. A közbeszéd, a média, a reklám-marketing, az adók és járulékok rendszere, az oktatási-kulturális rendszer és az egészségügyi-szociális rendszer, a környezeti-természeti viszonyok feletti ellenőrzés vissza-szerzése, és az ennek nyom...
Bébiétel-biznisz:nehéz falatok
... babák aránya csak 36% volt.)

A kiegészítő ételek korai bevezetésének számos oka lehet, amelyek között előkelő helyen szerepel az agresszív és sokszor megtévesztő bébiétel-marketing. Csak egy példa: míg a szakmai ajánlások szerint a csecsemő számára 6 hónapos korig a kizárólag anyatejjel való táplálás az ideális, a boltok polcain sorakozó csecsemőételek és -italok csoma...
A karácsonyi hitelkártyás vásá
... ugrásszerű növekedést mutat, ugyanakkor a késedelmes ügyfelek aránya, valamint a hitelkártyákon elkönyvelt hitelezési veszteség nem változott - mondta a Citibank hitelkártyákkal foglalkozó marketing és partnerkapcsolati ügyvezető igazgatója, Ács Beáta.

A legnagyobb amerikai bank magyarországi leányának jelenleg 200 ezer hitelkártyás ügyfele van. Ők átlagosan havonta &...
Hatvanmillió ok arra, hogy vez
... egy közepes vállalat vezetőjének bére között közel tizennégyszeres különbség mutatkozik. Számottevő eltérések vannak a szakértők és a fizikai dolgozók bérezése között is. Például egy marketing szakértő havi bruttó keresete átlagosan 420 ezer forint, egy szakképzett munkás bére pedig 130 ezer forint" - mondta a FigyelőNetnek Jakabos Tünde, a Hay Group képviselője.
...
Bogár László: Hálózatok világu
... szakrális identitás észrevétlenlecserélésére. Ennek az identitás-cserének a gépezetét jelenti a globális média értelmező és tematizációs hatalma, beleértve a szükséglet-termelés egész reklám-marketing masinériáját is. A tematizációs hatalom kettős szerkezetű. Egy felől mérhetetlen rejtett hatalmat tart a kezében az, aki eldöntheti, hogy a világ végtelen történés-folyamából mi váli...
Titkos kormánypropaganda senki
... Expressz utódcége "próbálta rendbe hozni az ügyet", decemberben pótlólagos terjesztést végeztek, de ennek eredményességéről még nem tudott pontosabbat mondani.

A HT Expressz marketing igazgatója, Nyisalovits Péter érdekes módon mégsem a pótlólagos terjesztésekről számolt be, hanem a totális sikerről beszélt hosszasan. Elmondása szerint cégük elvégezte a munkát, szinte ...
Kormányzati kommunikáció = Nem
... Expressz utódcége "próbálta rendbe hozni az ügyet", decemberben pótlólagos terjesztést végeztek, de ennek eredményességéről még nem tudott pontosabbat mondani.

A HT Expressz marketing igazgatója, Nyisalovits Péter érdekes módon mégsem a pótlólagos terjesztésekről számolt be, hanem a totális sikerről beszélt hosszasan. Elmondása szerint cégük elvégezte a munkát, szinte ...
Kompetenciák szűrése
... szimulációs játék formájában, amely különböző feladatokon keresztül vezeti be az embert a vállalat mindennapi életébe - mondta el a HR Portalnak Chvojka Ágnes, a MarkCon Kommunikációs Kft. marketing és értékesítési asszisztense.

Az Elcoteq Kft.-nek készített verzióban például a játékosoknak virtuális munkapróbák során kellett magyar vagy idegen nyelven megválaszolniuk k...
szolgáltatás 1
Fordítás
Eredeti történet: Service by TryAnything

Első fejezet

John tudta, kell lennie valamilyen lehetőségnek arra, hogy kihasználja azt a tényt, hogy Kelly, az ikertestvére már elvesztette a szüzességét, és hogy rendszeresen megdöntik. Még csak 18 évesek voltak, de John már eleget tanult apjától, hogy mindig megtalálja annak módját, hogy hasznot húzzon ...
dr. Gaál Péter tollából
... merül fel, amelyekre egyébként nem lenne szükség. Megsokszorozódnak például az ügyfélszolgálati irodák és székházak, az ellenőrzési és nyilvántartási rendszerek és megjelennek a reklám és marketing költségek. A magán szervezetekben kiépülő bürokrácia ugyanolyan rossz, mint az állami. Egy biztosítási rendszer pedig annál hatékonyabb, minél kisebb működési költséggel képes minél job...
Formálódó piac
... 2000-2005 közötti időszakban folyamatosan magas szinten álltak az eladások, évente kettőszáz-ezer darab feletti újautó értékesítást produkált a magyar piac. A csökkenő kereslet nagyobb marketing-költéseket, azaz további költségnövekedést eredményezett.

Az idei évre szóló értékesítési előrejelzések 160-170 ezer új személyautó és nagyjából 20 ezer haszonjármű eladását pro...
1 2 3 6 7 10 11 12 13 14 
Címkék: Interjú Papp Lajos, Papp Lajos, Bogár László, Gaál Péter, Raymond Roberts, FigyelőNetnek Jakabos Tünde, Nyisalovits Péter, Portalnak Chvojka Ágnes, MarkCon Kommunikációs Kft, Elcoteq Kft, több biztosít, karácsonyi hitelkártyás, titkos viszony, járókelők szeme, esküvőnk után, kicsit becsípve, több-biztosítós rendszer, igények kétszeres, sokféle biztosítási, bonyolult fizetési, magas marketing, amerikai orvosoknak, betegek pénzükért, kényelmes kanapén, papagájnak önthetik, szívüket nyomja, madár tulajdonosa, terápia annyira, papagájhoz beszélnek, gépezetét jelenti, globális média, tematizációs hatalom, felől mérhetetlen, világ végtelen, általunk természetesnek, közegben nehezen, közös hangot, saját közöss, környezetében elkönyvelik, nagymenőket kiszolgálja, másik népszerű, dörzsölt jelentkezők, konkrét bevételekhez, feltételeit teremtené, ponton ugyanúgy, nulláról kellene, marketing munkát, üzlet felfuttatását, ennek nyom, kiegészítő ételek, szakmai ajánlások, csecsemő számára, kizárólag anyatejjel,
© 2013 TVN.HU Kft.