|
|
|
...
A 80-as évek vége óta megváltoztak a törvényi lehetőségek, pénzügyi rendelkezések és e megváltozott körülmények között a felnőttképzés, a permanens tanulás teljesen új orientációja alakult ki Magyarországon.
A magyar és a német felnőttoktatásban a kölcsönös információ- és személyi csere iránti érdeklődés volt jellemző.
A már meglévő jó intézmény... |
|
|
|
|
|
|
|
... benne.Flóra visszament az asztalhoz. Elnyomta a hamutartóban a csikket.- Továbbá . . . - Tárgyilagos volt a hangja, mintha magnetofonbeszélt volna a szájából. A szalagról az ügyvéd szavai alakultakát hallható hangokká. - Továbbá a lakás. Boros szerint úgykell megegyeznünk, hogy a kocsi a tiéd, a lakás a gyereké és azenyém. - Flóra beült a fotelba, öklével föltámasztotta az állát,t... |
|
|
|
|
|
|
|
... hosszában negyvennapi járóföld és szélességében ugyan ennyi" - írta egy francia domonkos barát, aki 1308-ban járta be Kelet-Európát. A természeti kincsekben bvelked, ter mékeny ország két eltér kultúrkör határ szomszédságát Szerbia, illetve egy rövid Al-Duna melletti szakaszon Bulgária al kotta. Károly spalatói partraszállása idején Dalmácia a magyar k o r o n a fennhatósága alá t... |
|
|
|
|
|
|
|
.....
... |
|
|
|
|
|
|
|
... magatartásomért. Néhányan megszerettek érte. 1992őszén - mielőtt hosszabb külföldi útra indultam - öt szombat estét töltöttünk el aFiatal Mûvészek Klubjában, Kelet és Nyugat kultúrájának, immár aktuálissá váltösszefonódásán töprengve. Búcsúzóul néhány fiatalember elárulta, hogy maguk között ezt a nevet adták nekem: ,,A Bizonytalanság Guruja." ... |
|
|
|
|
|
|
|
... intézményei. A 80-as évek vége óta megváltoztak a törvényi lehetőségek, pénzügyi rendelkezések és e megváltozott körülmények között a felnőttképzés, a permanens tanulás teljesen új orientációja alakult ki Magyarországon.
A magyar és a német felnőttoktatásban a kölcsönös információ- és személyi csere iránti érdeklődés volt jellemző. A már meglévő jó intézményi- és személyes-,... |
|
|
|
|
|
|
|
... intézményei. A 80-as évek vége óta megváltoztak a törvényi lehetőségek, pénzügyi rendelkezések és e megváltozott körülmények között a felnőttképzés, a permanens tanulás teljesen új orientációja alakult ki Magyarországon.
A magyar és a német felnőttoktatásban a kölcsönös információ- és személyi csere iránti érdeklődés volt jellemző. A már meglévő jó intézményi- és személyes-,... |
|
|
|
|
|
|
|
... materijalnim ostacima praistorijskih vremena čovek je ostavio svoju poruku. S pomoću arheoloških podataka možemo ocrtati imovinsku razliku i društveno raslojavanje. Predmeti su nemi, arheološke kulture skrivaju anonime narode, i zato ove kulture nose geografska imena pojedinih oblasti. Naravno, u istraživanjima prisutni su i mnoge druge naučne grane. U novije vreme bez istraživanj... |
|
|
|
|
|
|
|
Járás közben születik az út - Kultúrák és vallások létfontosságú találkozásáról
Napjaink nyugtalanságainak ősforrásai bizonyos értelemben a vallások. Illetve az, ahogyan emberek félremagyarázzák ezeket, visszaélnek a vallásokkal. Szerzett vagy örökölt hitükkel. Pedig valójában a legtöbb vallásban ott van a békesség és a megértés tanítása. Ha a nagy vilgvallások ve... |
|
|
|
|
|