Belépés
Utazás Londonba Húsvétkor
Na, most egy kicsit visszaugrunk az időben még a kijevi kirándulás utánra. Aki olvasta a leveleket korábban (e-mail) az tudja, hogy ez Áprilisban volt. Londont tulajdonképpen a Húsvét adta hosszú hétvégén látogattuk meg. Ez a bejegyzés erről az utazásról fog beszámolni. (Ja, a bejegyzés alapvetően a Móni legfrissebb levelének az átmelt változata, úgyhogy a szám és személy ennek fo...
A Mesekirály
Ha jártál már Bajorosrszágban, kedves olvasó, akkor biztosan hallottál róla, és egyik kastélyát valószínűleg meg is látogattad. II. Lajos bajor király életét és halálát is legendák és titkot övezték az emberek körében.

Nagyon fiatalon, nem egész 19 évesen került trónra, és szinte egész életét egy álomvilág kialakításával töltötte: a nibelung énekekben megénekelt és a Wa...
Reggeli elmélkedés 2006.10.13.
Falun nőttem fel. Nyáron a bátyámmal, unokatestvéreimmel a szénapajtában
játszottunk, rohangáltunk az udvarón a kertben, fára másztunk. Gyakran
mezítláb, rövidnadrágban, trikóban voltunk. Egy ilyen mozgalmas nyáron bizony
sérülések is adódtak: megszúrt lábujjak, lehorzsolt térdek, zúzódások.
Emlékszem, mennyire féltem, ha nagy vérző sebbel a térdemen állította...
Születésnapi számadás...
Valamiféle számadásra készülök; összegzésre, áttekintésre, gondolkodásra, emlékek felidézésére... hogy mi minden is történt velem ez alatt a 28 év alatt, hogy kik voltak azok, akik meghatározóak voltak az életemben.
Nem hinném, hogy ez a visszaemlékezés minden egyes arcot visszahozna, akik csak egy kicsit is adtak magukból nekem, hogy olyanná, és azzá válhassak, aki vagyo...
05/03/2007
... Eloszor vegighalgattunk egy csudi jo eloadast az allatok kihalasarol, meg egyeb environmental dolgokat. Aztan jott az erdemi resze a latogatasnak, szabadon engedtek minket, es arrafele masztunk el amerre csak akartunk, es akkor mentunk haza amikor akartunk... (:
Igazabol semmi extra nem tortent ez alatt, csak annyi hogy a csoporttol elvesztem, es eladtak rabszolganak afrikaba...
Egy csodálatos nap Visegrádon
Húsvét reggel.(hétfő)
Hát a mi ucánk, a wekele utca, egy igen össze tartó ,,család". 5 család-dal karöltve, elindultunk reggel 8-kor, hogy Bob-ozzunk és meg másszuk a Rámszesz-szakadékot :)
Igazábol az Rám-szakadék, de az Öcsi szerint ez jobban hangzik.
Szóval reggel elindultunk 9:30-kor Budapestet elkerülve, mert a hírek azt mondták pesten nagy dugók vannak, elmentü...
Shanghaiban ismet
Szia mindenki!!!!
No visszertem rovid utazasomrol! Jo volt nagyon majd rakom fel a kepeket, amint lesz normalis net meg ilyenek. Amugy voltunk a nyugati tonal, meg masztunk hegyet, meg atmentunk durva alaguton, meg fuggohidon egy szakadek folot szoval voltak szep helyek.
Most ket mergelodos napomat elem, szoval ma bementem a fiukkal a varosba, jo volt, megint lattam par s...
2007 05 07 Garden-parti
Garden-party
Pár éve, amikor az idősebbik fiamnak a 40. születés napja volt, aki az ikrek jegyében született garden-partyt tartottak. Akkoriban kinnt éltek Sashalmon, a családi házban, ahol én is felnőttem. Ebből az alkalomból rendeztek egy party-t. Ebben ők nagyok. Nagyon szeretnek így szórakozni. Az idő egészen kivételes kegyként délutánra kitisztult. Kinnt a kertben voltunk...
Magyarország barlangjai 25.
Pénz-pataki-víznyelőbarlang

A Bükk-hegység közepén, a pénz-pataki halastó közelében, 610 m tszf. magasságban nyíló víznyelőbarlangról 1953-ig gyakorlatilag mit sem tudtak. Egyike volt azoknak a kis víznyelőknek, amelyek a Bükk-fennsíkon fakadó források vizét szorgalmasan nyelik, de hóolvadások, nagy esőzések alkalmával előbb-utóbb a felgyülemlett hatalmas tömegű v...
Egy családi kaland

A feleségem, a fiam, a lányom és én, nagyon fáradtak voltunk. Egész délután hegyet másztunk, aztán felállítottuk a sátrunkat éjszakára. A fiammal együtt nagyon szép sátrat húztunk fel, megfelelően felszereltük, amíg a feleségem és a lányom elkészítették a vacsorát. Fagyasztott és félkész étel volt, de tudtuk, hogy nagyon fog ízleni a...
Édes nap, édes emlékek...
... Leadtaaaaaam! Végre-végre! El sem hittem, amikor reggel a fénymásolóban a kezembe nyomták -négy példányban. Úgy vittem át a bölcsészkarig, mintha a gyermekem lenne. Mondjuk hosszú vajúdás eredménye, az biztos... A liftben, pár percnyire a tanulmányi osztálytól már majdnem sírtam. Azt hiszem, ez jön most. Bakker, amúgy nem értem, mit vagyok úgy oda: ez csak egy szakdol...
mint a déli sark!
No azért nem teljesen... ....de az érzés majdnem olyan volt, tegnap fennt a hegyen... ...1700mre másztunk derékig érő hóban. Azaz csak ért volna, mert szerencsére a teteje meg volt fagyva így nem lapult be aladtunk, és csak kb 10cm hóban gyalogoltunk... ....naggyon élveztem, mert még ilyen fajta kiránduláson nem voltam. Jártam itthon is télitúrára sokszor, de ez ég és föld...
Chengduban
... puszilunk.

Moco:
sms-t nem tudunk kulfoldrol fogadni, skype-rol igen.
Szamomra Chongqingbol eleg volt ket nap, Dazu szep volt a sziklafalba vesett szobraival. E varos mar hegyre epult, masztunk fel-le. Kod es eso fogadott elso nap, masnap mar szebb ido volt, megsem tudta magat a varos belopni magat szivembe.
Chengduba egy reggeli vonattal erkeztunk. A nyu...
Kirándulás Heidelbergbe 1.
Májusban, egy hosszú hétvégén megcéloztuk a németországi Heidelberg várát, és mivel több napunk volt nézelődni, ezért az út során is beiktattunk néhány látnivalót.

Menet közben - Luxemburgon áthaladva - megálltunk és megnéztük Clervaux városkát, amely leginkább a XI. században épült apátságáról és festői elhelyezkedéséről híres - az Ardennekben egy szűk, mély völ...
Osztálykirándulásunk ........
Majkról Mór-ra buszoztunk, ahol 1 órás szabadprogram volt.

....Mi úgy döntöttünk a lányokkal, hogy körbenézünk a központban, majd megebédelünk.

..........Most pár szó Mór-ról:

Mór - Az Ezerjó Hazája

Mór város a Dunántúli régióban, Fejér megyében a Bakony és a Vértes közötti Móri-árok legjelentőse...
gritstone
...hétfőn jöttünk haza Angliából.Nagyon jól sikerült. Szupi idő volt, csak egyszer esett 12 nap alatt. így egy nap kivételével minden nap másztunk. Jól le is égtem. Mára már csoki vagyok. sokat javult a pszihém is, hétfőn kizuzdtam tardosra és megmásztam a mumus aranykort. IX- út. Nő még M.o. nem mászta.aszem.s kihagytam az ucsó akasztást:)kemény vagyok.
Ma buli lesz M.nél.kerti ...
Jöjj, szegény fiú!

Jöjj, sírjunk együtt, te szegény fiú!
Régen, tudod, mi sokat sírtunk együtt
És sokat is nevettünk. - Istenem!
Emlékszel-e még a fiókos ágyra?
Én fönt aludtam, a háló mögött,
Te a fiókban. - És karácsony éjjel
A kis tollabdát spárgára kötöttem,
Úgy dobtam rád, és nem tudtad, mi bánt?
Emlékszel még? A hajad...
A partimra eljött vendégeimnek
Egy kis hazaival készültem.....amit itt és most megosztok veletek.......remélem izleni fog....az ételem...
ezt a színes...illatos........... .....
ezt követően megosztom veletek a tortám.........ma tálaltuk fel mert a fiam tegnap dolgozott így hát az ünneplés mára is a...
Fodor Ákos:AKUPUNKTURA

levegőm sírás - ugyan
minek sírnék i...
Bölcsesség
Úgy olvad a tegnap a mába, a ma a holnapba, mint alkony az estbe, nyár az őszbe, halkan. Tegnap még fára másztunk madárfészek után, ma ősz hajszálat leltünk s nem is vesszük észre: holnap már nélkülünk kél fel a nap. Hullámos dombsor, tó, völgy, mind marad. Tücsök és béka zsong továb. Meg sem rezzen a csend, mikor elaszunk.
(Wass Albert)
...
1 2 3 4 5 6
Címkék: Utazás Londonba Húsvétkor, Kirándulás Heidelbergbe, Fodor Ákos, Szamomra Chongqingbol, Majkról Mór-ra, Ezerjó Hazája, AKUPUNKTURA G-Portál, Jelentés Revizornak, Wass Albert, családi kaland, déli sark, partimra eljött, kicsit visszaugrunk, kijevi kirándulás, leveleket korábban, bejegyzés alapvetően, átmelt változata, emberek körében, álomvilág kialakításával, nibelung énekekben, ilyen mozgalmas, térdemen állította, visszaemlékezés minden, allatok kihalasarol, erdemi resze, csoporttol elvesztem, wekele utca, igen össze, nyugati tonal, szakadek folot, idősebbik fiamnak, ikrek jegyében, családi házban, alkalomból rendeztek, kertben voltunk, pénz-pataki halastó, felgyülemlett hatalmas, sátrunkat éjszakára, fiammal együtt, lányom elkészítették, kezembe nyomták, gyermekem lenne, tanulmányi osztálytól, érzés majdnem, sziklafalba vesett, varos belopni, reggeli vonattal, hosszú hétvégén, németországi Heidelberg, mumus aranykort, ucsó akasztást, fiókos ágyra, háló mögött, fiam tegnap, ünneplés mára, bajorosrszágban,