Belépés
Elutaztunk..:-)
... Sziasztok!

Ezer bocsánat,de tegnap olyan gyorsasággal utaztunk el hogy elköszönni nem volt időm Tőletek.
Ugy történt hogy tegnap reggel elmentem bevásárolni,és épp a bolt kellős közepén álltam amikor felhivott a kis családom hogy azonnal induljak haza,mert már majdnem bepakoltak,és foglaltak szobát éjszakára,és mennenk,ha én is otthon lennék már....
Gyorsan fi...
Bécs
Hoppácska. Na, szóval ezt műveltük ma, elutaztunk oda-vissza. Közben meg művelődtünk (khm...) művelődtünk! Ja meg találtunk csövest, és "eljátszottunk" vele. Meg alapból vicces le-fölrohangászni az utcán és csak úgy poénból minden trágárságot ordibálni az osztrákokra, beállni a bódéhoz, és az eladóhoz magyarul beszélni, és beszólni neki, hogy : "Mivan, b +, na most legyél nagyra a...
Hogyan védjük meg értékeinket?
... belülről rögzíthetők. Ezek főleg az éjszakai tolvajok ellen jók. A hosszabb időre magára hagyott lakásnak nem ajánlott az összes redőnyét lehúzni, mert ezzel jelezzük a betörőknek, hogy elutaztunk.

Négypontos zárás
A lakótelepi bejárati ajtók többnyire fenyőléc keretbe helyezett farost burkolással készülnek. Az ilyen ajtók biztonsága a nullával egyenlő. Hiába szere...
Írország
Ezt a húsvéti szünetet is igyekeztünk kihasználni, úgyhogy elutaztunk egy hétre Írországba. Az elkövetkező bejegyzések az ott látottakról és tapasztalatainkról szólnak majd. Mivel egy hetet töltöttünk ott, és nagyon sok mindent láttunk, ezért megpróbálom majd az egyes látnivalókat külön-külön leírni.

A Ryainair-el repültünk Charleroi-ból Shannonba. Időben indultunk a rep...
A Szeretet Tíz Titka
.../Pálfy Judit blogjából (nem tvn)/

Tanmesék:

Angyalok

Él egy régi történet egy fiatalemberről, akinél hogy, hogy nem, de egy éjjel megjelent egy angyal és csodálatos dolgokról mesélt neki, amelyek az életben várnak rá. Minde...
Hogy is vagyunk?
... azt említettem, Írországban áprilisban voltunk, de azóta sem volt megállásunk: minden hónapban voltunk hosszabb kiránduláson: májusban hazautaztunk a szokásos ügyintézéses túránkra, és elutaztunk egy hosszú hétvégére Németországba is. A június pihenéssel telt, de mivel májusban kiderült, hogy egy új kis emberkével szaporodik a család, a pihenésre szükség is volt. Szerencsére a gye...
Nincs Cím
... fehér hajnalon:
együtt korcsolyáztak kéz a kézben.
Igen ám, de gazdag voltam, uram, s állhatatosságom
meghozta a gyümölcsét: az apa végül hozzám adta a
lányát.
Elutaztunk Franciaországba, de útközben még azt
sem ígérte meg nekem, hogy megcsókolhatom. Februárban
értünk Nizzába, a karnevál idején.
Kibéreltünk egy villát, s a virágcsata napján ...
Gruppenparti a szigeten
... megbánták, amikor felfedezték milyen erotikus is az a világ. De én nem bántam. Férjem, Jack, nélkül elszalasztottam volna életem legerotikusabb éjszakáját.
Egy hónappal azelőtt hogy elutaztunk, egy barátom megtanított nekem pár maláj szót, ami nem nagyon különbözik a Balin használt nyelvtől. Szőke vagyok, akkor 34 éves voltam és még mindíg egy kellemes figura. Vékony csípőm ...
Hajnali találka
... Szóval a lebukás veszélye iszonyatosan nagy volt. Persze szerettem a férjem, és nem is akartam arra gondolni, hogy megcsalom. Kis idő mulva elköltöztünk egy másik városba. De igy is elutaztunk egymáshoz bizonyos időközönként. Még ekkor is voltak közös programjaink. Amikor egyszer náluk voltunk, az Ákos szabadidőruhájának ágyéki részénél valahogy akkor feltünt az ott lévő dudorodás...
Rózsa kérdésére......
...

Ma azért keltem 4 órakkor, mert elutaztunk Egervárra, megnézni egy kocsit, amit szerettünk volna megvenni alkatrésznek a párom Ford Fiestájához.

......Már ez a második kocsi amit megnéztünk, de sajnos egyik sem felelt meg!!!! [m3...
Itt vagyok!
Megjöttem. Jó volt az ünnep leszámítva hogy a nyuszi első ajándéka 2 epegörcs volt! Aztán elutaztunk és onnan jó volt már minden!

Holokamu
... tábla Auschwitzból került ide.
Igen, de miután Horn Gábor kijelentette, hogy a szüleit kivitték az Árpád-sávos zászlót lengetők a Duna-partra, néhány barátommal autóba ültünk és elutaztunk a nagy holokauszt helyére.

Mivel ha valakinek megölik az apját és anyját, az az ember meg sem születhet, de én elgondolkodtam Horn kijelentésén és tudni akartam az igazságot......
11 ezer
...
nalon: együtt korcsolyáztak kéz a kézben.

Igen ám, de gazdag voltam, uram, s állhatatosságom
meghozta a gyümölcsét: az apa végül hozzám adta a
lányát.

Elutaztunk Franciaországba, de útközben még azt
sem ígérte meg nekem, hogy megcsókolhatom. Febru-
árban értünk Nizzába, a karnevál idején.

Kibéreltünk egy villát, s a...
Elnézést, és pótolás. :)
... olvastam a Harry Potter 7. részét. Majd eldöntöttük, hogy még se Hannoverbe megyünk, hanem kitűztük úti célul Hamburgot.

Június 26. (csütörtök)
"Na mi is történt ma... Hát elutaztunk Gabival emeletes vonattal Hamburgba, és befizettünk egy városnéző túrára. Emeletes busszal szeltük az utcákat, miközben az idegenvezető ecsetelte, hogy éppen mit is látunk. Rengeteg ké...
Gera beilleszkedik a csapatba
... blogjában beszélt angliai élményeiről.

- "Jelentkezem ismét, de a tervekkel ellentétben nem az edzőtáborból, mert az nem tartott egy napnál tovább. Nagy lendülettel elutaztunk Bathba, ahol egy hetet töltöttünk volna, de az első napi küszködés után a vezetők úgy döntöttek, hogy jobb nekünk itthon, és hazamenekültünk Londonba. Igazából a szállással volt gond, mert ...
Tippek betörés ellen, ha ...
... annak, hogy olyan ember fülébe jut elutazásunk híre, aki esetleg nem tisztességes céllal érkezne lakásunkba. Kérjük meg a szomszédot is, hogy lehetőség szerint ő se kürtölje világgá, hogy elutaztunk otthonról.

6. Védjük a nyílászárókat!

Egy lakás legkritikusabb pontja a bejárati ajtó. Az ajtókra rakhatunk pótzárakat, biztosítóláncot, de ezek csakis akk...
Hegyen, völgyön zakatol az M6-
... "B" jelzésű alagút:

A "C" jelzésű alagút:

Csele-patak völgyhídja:

A hímesházai völgyhíd:

A szebényi völgyhíd:

Tavaly elutaztunk Splitbe, végig autópályán. Ezek az idióta horvátok! Valami múltszázadi elavult gondolkodásmód miatt ez a szerencsétlen balkáni ország IGAZI HEGYEKBE(!) fúrt alagutakat, és iszonyú mély sz...
Az M6-os -- áááááá
... alagút:

Csele-patak völgyhídja:

Dolores LaChapelle
... és "el a földről" szellemisége. Még egy példán szemléltetni akarom a különbséget, amely a két teremtéstörténet között fennáll.

Egy télen át Svájcban laktunk, olykor elutaztunk Ausztriába vagy az olasz Tirolba hegyet mászni. Bárhová mentünk, a magashegyi városokban az út mellett, a falvak vagy a mezők közelében ott láttuk a feszületet. A falubeli gyerekek ...
Jay Wouk esete
... Köln közelében, Tharden falu temetőjében van eltemetve.

Hipnózisa alatt kitünően beszélt németül, és szakértők szerint olyan nyelvjárással amelyet abban az időben beszéltek. Elutaztunk Köln-be, megpróbáltuk megkeresni Tharden községet. A kis falunak ma Tard a neve és temetőjében nem találtunk Horst Wesen feliratú sírkövet.
Wouk hipnotikus álmában levezetett a falu ...
1 2 3 4 5 6 7 8
Címkék: Szeretet Tíz Titka, Nincs Cím, Dolores LaChapelle, Charleroi-ból Shannonba, Pálfy Judit, Elutaztunk Franciaországba, Ford Fiestájához, Horn Gábor, Harry Potter, IGAZI HEGYEKBE, Elutaztunk Köln-be, Horst Wesen, bolt kellős, eladóhoz magyarul, éjszakai tolvajok, hosszabb időre, összes redőnyét, lakótelepi bejárati, ilyen ajtók, nullával egyenlő, húsvéti szünetet, hétre Írországba, elkövetkező bejegyzések, hetet töltöttünk, egyes látnivalókat, régi történet, éjjel megjelent, életben várnak, szokásos ügyintézéses, hosszú hétvégére, június pihenéssel, pihenésre szükség, karnevál idején, virágcsata napján, hónappal azelőtt, barátom megtanított, kellemes figura, lebukás veszélye, másik városba, párom Ford, második kocsi, ünnep leszámítva, nyuszi első, szüleit kivitték, nagy holokauszt, városnéző túrára, idegenvezető ecsetelte, tervekkel ellentétben, napnál tovább, első napi, szállással volt, lakás legkritikusabb, bejárati ajtó, ajtókra rakhatunk, hímesházai völgyhíd, szebényi völgyhíd, idióta horvátok,