Belépés
Megerkezes
... csomagkereses. Az viszont eleg gaz volt. Volt vagy 4 csomagkiado. Az egyikre kiirtak, hogy Magyarorszag, de csak nem jot a cucc. Megismerkedtem egy csajjal es o mondta, hogy atiranyitottak a csomagjainkat masik kiadora. Na aztan feltunt a ket borond. Semmi bajuk nem lett. Bar Norka felkeszitett a lerosszabbra.
Majd szepen kisetaltam, eleg hosszu folyoson kellett menni es utan...
Ritka boldogságról -váratlanul
... tiszta szeme kék. Százhetvenöt centi magas, zömök, a kézfogása határozott.
Lejön a dombról értünk kocsival. Először üdvözli Nagy Alt és Kis Alt, bemutatkozik nekünk, és amikor csomagjainkat a csomagtartómból Volvo kombijához visszük, besegít. Megfigyelem, milyen gyors, szinte fut a két jármű között. Fürge, szinte ideges hatékonyság jellemzi a mozgását. Stanley nem lomha. A lu...
**** Brooklyni balgaságok ...
Ritka boldogságról, váratlanul
... tiszta szeme kék. Százhetvenöt centi magas, zömök, a kézfogása határozott.
jupjupp
... megbüntetnek, meg ne baratkozzunk a koreaiakkal me azok isznak mint a gödeny, meg ne mondjuk meg soha sen...
December 31.
... hátsó ülésen Tündi, Andi és Pali ölébe feküdt. Mindenki reménykedet, hogy rendorrel ne találkozzunk ami sikerült is mert gyorsan megérkeztünk a házhoz.
Kiszálltunk s bevittük a csomagjainkat. Eniko és Csabi körbe mutatták a lakást és foleg a két szobát ami külön a fiúknak és lányoknak volt.
Kipakoltuk a holmijaink egy részét és leültünk beszélgetni. alig kezdtük el bes...
Nyaralás
... amely nagyon szép látványt nyújtott kivűlről. Az alkalmazottak nagyon udvariasak, előzékenyek, segítőkészek voltak velünk. Készségesen álltak mindenben rendelkezésünkre. Fölvitték a csomagjainkat a szállodai szobánkba. Mi ezt meg is köszöntük nekik egy kis borravalóval.
Kiraktuk a ruháinkat, és egyéb holmijainkat a bőröndjeinkből, és pihentünk egy kicsit.Később lezuhanyoztun...
Veszélyes szcientológia !
... ugyan elekt!
romos zár, de a biztonsági őrök szobái előtt kell elhaladnunk. Úgy döntöttünk, hogy itt rohanunk le, és ha kell, feldöntünk mindenkit, ha kell, akkor elhajítjuk a csomagjainkat is. Azon a reggelen olyan ködös és esős idő volt, ami Los Angelesben igazán ritka. Semmit nem lehetett látni. Olyan volt, mintha Isten azért bocsátotta volna ezeket a felhőket a városra, h...
Izrael
... csarnoka lenyügöző látványt nyújt. Kényelmesen gyorsan jutunk el az utlevél-ellenőrzésig, ahol egy fiatal, egyenruhás lány tesz fel néhány érdeklődő kérdést úti célunk felöl, aztán csomagjainkat kiváltva máris magunk mögött tudjuk a kellemes,légkondicionált terminálépületet, és kilépünk a párás melegbe.
Ismerősőm várt,igérte megmutatja az országát. Északfelől indulva Haifába ...
Hírességek ágyában 6
... nem lakatlan szigeten járunk.

Hajóskapitányunk rutinosan mosolyog, nyilván nem először látja az ideutazók hitetlenkedő, rácsodálkozó, elvarázsolt tekintetét. Felkapja a csomagjainkat és a bungalók felé indul, közben lelkesen magyaráz. Nagyon kedves, vidám ember, cseppet sem zavarja, hogy egy szavát sem értjük. Végül tört angolsággal elmagyarázza, hogy most a központi ép...
Lánykérés a repülőn!!
... közönségből. Az ováció élettel töltötte meg a néma repteret, és lehet, hogy még ma is visszhangzik...

A csoport aztán egyesével gratulált a párnak, és közösen mentünk felvenni csomagjainkat. A folyosót nevetés, beszélgetés és sztorizgatás tölötte meg. Mindenki boldog volt.

Ekkor valami nagyon alapvető dolog feltűnt nekem: az egész tömeg viselkedése átalakult!...
Igenis, létezik szerelem első
... tekintetünk, tudtam, ő is ezt a különleges érzést tapasztalta meg, pontosan azt, amit én. Mivel még mindkettőnknek volt időnk a vonatindulásig, Balázs azt javasolta, sétáljunk a városban. Csomagjainkat betettük a megőrzőbe, majd elindultunk, taxival mentünk a belvárosba, végig beszélgettünk, faltuk egymás szavát, aztán kiszálltunk az operaháznál, és andalogni kezdtünk. Valahogy te...
Submitted From: Brad, Washingt
... iskola miatt a neveket nem teszem közzé.

Épp hogy leszálltunk a buszról, megkönnyebbülve, hogy nem kell énekelnünk több ostoba dalt. Leszálltunk, 20 perc alatt megkaptuk a csomagjainkat, és elindultunk a faházainkba.

Egész jó volt egy egyszerű nyári táborban, hülye dalok, kemény ágyak, lelkibeteg táborvezető. De volt ott valami, ami más volt, egy nagyon erő...
Szerelem első látásra
Víz és víz között evezővel
...2009.07.18.
Hajnali 1/2 8-kor találkoztunk a Vadkacsa telepén Leányfalun, ahol kávéval, teával, főtt kolbásszal vártak minket azok a kedves emberek. Reggeli után bepakoltuk a csomagjainkat a mikrobuszba, ami a tréleren lévő kenukat volt hivatott felvinni Esztergomba. Mi távolsági busszal mentünk a vízre szállás helyszínére. Kb 1/2 11-kor, már a hullámok hátán eveztünk. Első ki...
Az első magyar nő a világ tete
... nem ismertem. Ennek megvolt az az előnye, hogy ők intézték az expedíció igen komoly szervezési részét. Az úthoz mindenképpen szükség van egy kinti ügynökség segítségére, ugyanis a csomagjainkat el kell juttatni a hegyre. Sokszor eltart egy-két hétig is, amíg az ember eljut az alaptáborig, ugyanis az igen messze van minden településtől.

Ritka jó hegyi levegő

...
Utazás és megérkezés
... eseménytelenül zajlott. A cipekedés, a “jajjmithagytunkotthon", a “jajjhovapakoljamelezt", és társai persze megint okoztak némi fejtörést, de megoldottuk valahogy. A csomagjainkat nem hagyták el a reptéren, nem is vitték el Tokióba, vagy egyéb egzotikus helyekre, mint a később megismert magyar lányok bőröndjeit, úgyhogy relatíve szerencsésnek és fejfájásmen...
Kevés hó volt
...26-án reggel 3/4 hatkor ébredtem. Kinyitottam az ablakot, s egy kis felhőszél bejött rajta. Tejfehér volt minden, mint előző este. Felső-Ausztria legmagasabban fekvő menedékháza 2049 méteren a Fischerhütte, itt éjszakáztunk. Megvalósult Dr. Deák álma, barátaival eltöltött egy éjszakát a hegyen. Előző este majdnem éjfélig voltunk fenn, Ernő még leszaladt egy üveg pezsgőért, amit hűt...
Nekünk a Balaton 2.
... melletti legelőre, hadd érezze jól magát. Ott láthat teheneket is meg mindent. Tiszta vidéki fíling volt! Mindenhol mezei virágok nyíltak meg bűzlött a kocsikból kidobált szemét. Csomagjainkat az út szélére pakoltuk. Nagyi elaludt. Amikor kész lettünk, bemálháztunk, elindultunk. - Jaj a mama! - sikoltott fel Anci pár kilométer után. Tiszta ideg volt. - Ottfelejte...
MN: A fekete hegyek országa
... sokasága. A fekete hegyek lelke más, mint az eddig látottaké, de a különbség mibenlétét nem tudtam megfejteni.
Barban , a vonatról épségben leszedett, Saxo-mba dobtuk csomagjainkat és magunkat. Az autóra várakozás ideje alatt beszélgettünk utastársakkal, tudakoltuk, ki hogyan került ide, hová tart. Megszerezvén a járgányt, kitárt szívvel hajtottunk Budva felé...
1 2 3
Címkék: Submitted From, Nagy Alt, Megvalósult Dr, első magyar, világ tete, fekete hegyek, viszont eleg, egyikre kiirtak, csomagjainkat masik, kézfogása határozott, dombról értünk, csomagtartómból Volvo, alkalmazottak nagyon, szállodai szobánkba, biztonsági őrök, reggelen olyan, párás melegbe, ideutazók hitetlenkedő, bungalók felé, ováció élettel, néma repteret, csoport aztán, folyosót nevetés, egész tömeg, különleges érzést, egyszerű nyári, kedves emberek, tréleren lévő, vízre szállás, hullámok hátán, expedíció igen, úthoz mindenképpen, kinti ügynökség, ember eljut, igen messze, később megismert, üveg pezsgőért, kocsikból kidobált, eddig látottaké, különbség mibenlétét, vonatról épségben, autóra várakozás, rendelkezésünkre, hajóskapitányunk, terminálépületet, megkönnyebbülve, csomagtartómból, légkondicionált, atiranyitottak, eseménytelenül, mindkettőnknek, vonatindulásig, megismerkedtem, bőröndjeinkből, szerencsésnek, legmagasabban, csomagjainkat, csomagkereses, beszélgettünk, alkalmazottak, szcientológia, lezuhanyoztun,