Belépés
Túra 01
... nem számoltunk, hogy ez nem is lesz egy sima ügy. A buszos hapi meg sem állt a megállóban és gesztusosan széttárta egy gyors pillanatra karját, hogy sajna nem férünk fel a 10 fős kis csapatunkkal már a buszra, szóval így jártunk, majd talán a következő, ami persze 1 óra múlva jött volna. Nah többség dönt alapon, nekivágtunk Szentkeresztről Pomáznak, ami, mit ne mondjak kissé erőlt...
Alföldi csalással került a Nem
... felkerülő pályázati anyagok alapján vetélytársnak Hudi László, az Alternatív Színházak Szövetsége elnökének anyagát tartottam Schilling Árpád és Ascher Tamás bevonásával. Szemben a mi csapatunkkal, ahol Valló Péter, Béres Attila, Mohácsi János, Keszég László szerepelt. Ugyanakkor mindvégig azt feltételeztem, hogy nem ellenfelei, hanem vetélytársai vagyunk egymásnak, és a legrokons...
FTC új ÁTIGAZOLÁSOK 2008/09-re
... célkitűzés ezzel a játékosállománnyal - tehát a régi keret az újakkal kiegészülve - az egyenes feljutás az első osztályba, illetve minél tovább jutni a Magyar Kupában. Az ifjúsági csapatunkkal szemben is hasonló az elvárás. A játékoskeret az ifinél is olyan erős lesz, hogy szintén az első helyen kell végezniük a bajnokságban. Úgy gondolom, hogy a tavalyinál egy sokkal mozgalmasabb...
FTC Baranyai akar bizonyítani
... ...
Egy újabb kirándulás
... írok, prózát is. Az egyiket meg osztom veletek

EGY ÚJABB KIRÁNDULÁS

Szokásunkhoz híven megint a Börzsönyt vettük uticélul. Reggel korán indultunk 11 fős csapatunkkal. Újpesten szálltunk vonatra, de mivel új menetrend van nem közlekedik pontosabban itt nem lehet arra a vonatra szállni ami közvetlenül Szobra közlekedik. Ahhoz be kellene menni a Nyugatiba,...
Egy éjjel Somorján
... volt megterítve, voltunk vagy háromszázan, ha nem többen. Jó vacsora, tűrhetően jó zene, sok szlovák és magyar sláger. De néhány óra után én nagyon untam. Táncoltam is kicsit, a mi csapatunkkal hülyéskedtünk. Éjfél után tombola, vagy egy órás kínszenvedés, majd fél háromkor egy búcsúvacsora (reggeli) egy különteremben. S fél négykor indultunk haza. Nekem ekkor már minden mindegy v...
Universiade - Kikaptak a pólósok és a kosarasok - FRISSÍTETT (új: nyilatkozatok, részletek, további eredmények)
... csapatával, illetve néhány felnőtt játékossal érkezik, és az Universiadét használja hangolásként a junior világbajnokságra. Ám erről szó sincs, szinte csak mi vagyunk itt az U20-as csapatunkkal, mindenki más komoly felnőtt játékosokból álló együttessel száll harcba, amelyben mutatóban van egy-egy junior - mint például az olaszokéban is. Amikor pihentetnünk kell a kezdőjátékosokat,...
India, zokogó röhögés és egy
... állt: HUNGARY.

Hát így esett, hogy zokogó röhögéssel küzdve szaladtunk végig a kibucon éjjel egy lopott fenyőfával és fűrésszel a kézben csak azért, hogy mi a kis magyar csapatunkkal meghitten ünnepelhessük Jézus Krisztus születésének emlékét egy olyan országban, ahol annak idején nyilvánosan kivégezték szegényt.

Egyébként Izraelben a hanuka az az ünnep, ahol...
Pozitív nap
... híráradatból? Meggyőződésünk, hogy a jó hírnek értéke van, ezért született meg Magyarország első olyan hírportálja, ami biztosítja a napi feltöltődést és a tájékozottságot egyaránt. Csapatunkkal elkötelezett hívei vagyunk a pozitív gondolkodásnak és életérzésnek. Emellett fontosnak tartjuk, hogy híreink kiállják az aktualitás próbáját is. Ha minket választ információs forrásának n...
A hegytetőn
... ott. Semmilyen veszteség nem túl nagy. Tedd meg, bármi is az.
Meglátod majd, hogy megéri. Egyetlen pillantás a csúcson igazolni fogja az út minden fájdalmát.
Egyébként a kis csapatunkkal felértünk a hegytetőre. Körülbelül egy órát töltöttünk ott. Fényképeztünk és gyönyörködtünk a látványban. Később, amikor már lefelé baktattunk a hegyről, hallottam, ahogy a kislányom, Sa...
Nincs Cím
A CIGÁNYLÁNY

A cigányok és cigánylányok, úgy látszik, csak azért jönnek a világra, hogy tolvajok legyenek. Tolvajoktól születnek, tolvajok között nevelkednek, tolvajságot tanulnak és végül minden hájjal megkent tolvajokká válnak. A lopás vágya és a lopás úgyszólván elválaszthatatlan sajátságuk, és e...
Napi Áhitat: ISTEN TÖRVÉNYE BETELJESÜLT
... 12,9-18.

ISTEN TÖRVÉNYE BETELJESÜLT

Az egész törvény ebben az egy igében teljesedik be: Szeresd felebarátodat, mint magadat. (Gal 5,14)

Az egész törvény ebben az egy igében teljesedik be:
...

ISTEN TÖRVÉNYE BETELJESÜLT

Izgatottan indultam missziós csapatunkkal, hogy Hondurasban, egy hegyi faluban szolgáljunk. A falut csak lóháton lehetett megközelíteni, mivel az utat elmosta egy hurrikán. Ahogy közeledtünk, életem egyik leggyönyörűbb látv...
Jékely Zoltán: Futballisták
... csapdostam elomoltan.

Egy roppant meccsre készülődtem,
melyet talán Uruguay
népével vívunk a mezőben,
és győzni vagy halni muszáj!

De jaj, mit lett a csapatunkkal?
A Tornakertből vad vihar
szórt szét bennünket s oly hamar
lőn utcakölyköké a futball!

Most e döngés emlékezésbe ringat,
mely egyszersmind öröm és árva-...
A REGGEL dicsérete......
... 63,1

Néhány évvel ezelőtt egy hegyi kirándulásra indultunk kis csapatunkkal. Nagyon nagy túra elé néztünk, így időben útra keltünk.

A turistajelzésekkel megjelölt úton indultunk el és nagyon jól haladtunk

. Már a túra felénél tartottunk - lega...
Fazekas Sándor miniszter is rajthoz áll a 20. Magyar Borok Útja Ralin
... Hozzátette: idén kiemelkedően nagy az érdeklődés a rali iránt, amelyen száz autóban fogják maximálni az indulók számát, s ez összesen 230 versenyzőt jelent.
"Megújult szervező csapatunkkal azon dolgozunk, hogy a hagyományok megőrzése mellett az újdonságokra, a lendület megtartására és az élmények fokozására fókuszálva ünnepeljük meg a rali alapításának 20. évfordulóját" - mo...
Kajak-kenu vb - Tizenhét kvótáért utaznak a magyarok Milánóba
... vízre.
"Sokáig én voltam a legfiatalabb, hihetetlen érzés, hogy most pedig én vagyok a legidősebb - mondta az MTI-nek a háromszoros olimpiai bajnok kajakos, a négyes vezérevezőse. "A csapatunkkal minden rendben, bár edzőnk, Fábiánné Rozsnyói Katalin nem tart velünk a vb-re, mi tudjuk a dolgunkat. Nehéz lesz, de nagyon bízunk a kvótaszerzésben."
A sajtótájékoztatón bemut...
Jékely Zoltán: Futballisták
... csapdostam elomoltan.

Egy roppant meccsre készülődtem,
melyet talán Uruguay
népével vívunk a mezőben,
és győzni vagy halni muszáj!

De jaj, mit lett a csapatunkkal?
A Tornakertből vad vihar
szórt szét bennünket s oly hamar
lőn utcakölyköké a futball!

Most e döngés emlékezésbe ringat,
mely egyszersmind öröm és árva-...
Pintér Attila távozik a Puskás Akadémiától
...
"Közös megegyezéssel távozik a Puskás Akadémia FC vezetőedzője, Pintér Attila, aki csapatunkkal a Magyar Kupában ezüstérmes lett, a bajnokságban pedig a hatodik helyen zárt" - olvasható a közleményben.
Az 52 éves tréner 2016 decemberében került az élvonalbeli Mezőkövesdtől az NB II-ben akkor listavezető, később bajnokként feljutó Puskás Akadémiához. A megbízatása három é...
Labdarúgó Magyar Kupa - Jó hangulatot és nehéz meccset várnak a döntőtől az edzők
... tagja.
"Hasonlóan készültünk erre a találkozóra, mint az El-meccsekre, ugyanakkor ki kell emelnem, hogy január óta most először fordul elő, hogy sérültünk és eltiltottunk sincs, így a legerősebb csapatunkkal tudunk majd pályára lépni" - mondta Nikolic. Külön hangsúlyozta: sikerült a fehérvári ultrákkal is egyezségre jutniuk, így a keménymag is a helyszínen buzdítja majd az eg...
1 2
Címkék: Nincs Cím, Napi Áhitat, ISTEN TÖRVÉNYE BETELJESÜLT, Jékely Zoltán, Fazekas Sándor, Magyar Borok Útja Ralin, Pintér Attila, Puskás Akadémiától, Labdarúgó Magyar Kupa, Szentkeresztről Pomáznak, Hudi László, Alternatív Színházak Szövetsége, Schilling Árpád, Ascher Tamás, Valló Péter, Béres Attila, Mohácsi János, Keszég László, Magyar Kupában, ÚJABB KIRÁNDULÁS, Jézus Krisztus, Egyébként Izraelben, Fábiánné Rozsnyói Katalin, Puskás Akadémia FC, Puskás Akadémiához, újabb kirándulás, éjjel Somorján, egész törvény, magyarok Milánóba, buszos hapi, gyors pillanatra, régi keret, újakkal kiegészülve, egyenes feljutás, első osztályba, ifjúsági csapatunkkal, első helyen, sokkal mozgalmasabb, vonatra szállni, órás kínszenvedés, junior világbajnokságra, kibucon éjjel, lopott fenyőfával, kézben csak, olyan országban, napi feltöltődést, tájékozottságot egyaránt, pozitív gondolkodásnak, aktualitás próbáját, csúcson igazolni, órát töltöttünk, lopás vágya, lopás úgyszólván, hegyi faluban, falut csak, utat elmosta,