Belépés
Egy érdekes találkozás.
... csobogásához is. Ha leszáll a vonatról, hamarosan el is felejti találkozásunkat.
Nekem az volt az érzésem, hogy egész úton csak reá gondoltam volna és talán utána is.
A vonat befutott az állomásra. A leány felfigyelt a hívó szóra és jelentkezett, hogy ott van. Feljöttek érte a vonatra és amikor elment nem hagyott semmit sem vissza, csak egy enyhe és finom parfüm illatot....
Viccek...
... egyik:
- Komám te hányszor szoktad az asszonyt megdugni hetente?
- Én 4-szer.
- Én meg 5-ször 4+5=9 tegyük meg a 9-es lovat - mondja az egyik.
Megtették, de vesztettek mert befutott a 2-es ló. Erre azt mondja a másik:
- Látod komám ha te is az igazat mondod meg én is az igazat mondom, most nyertünk volna egy csomó pénzt.

Egy holland, egy ír és ...
16.rész: nem várt dolog....
... Pierre és köztem történt egy kis változás hisz terhes lettem, egy hónap ismertség után. Miután feltűnt hogy valami baj van minden téren, kezdtem aggódni, hogy mi lehet a szakmámba nagyon befutott voltam és elég szépen is, kerestem vele, vettem egy terhességi tesztet a szerint meg terhes vagyok nagyon minimális esélyem volt, hogy ez nem igaz. Csak azt nem tudtam, hogy közöljem a Pi...
Kossuth téri történések
...
bejárata felé futottak.
Az utca másik végérol a Hársfa utca felol gumibotos rendorök csapata
félelmet keltve közeledett. Ez elol és a fiúk és velük néhány idegen is
befutott a házba, a mágneszáras kaput valaki becsukta, amit a rendorök
eroszakkal berúgtak és üldözobe vették oket.
A fiúk felfutottak a második emeleti lakásukig, de az ajtót már nem ...
A hódító rózsaszín
... mobilcég, valamint a technikai eszközök gyártói megpróbálják még inkább nőissé tenni az egyébként férfias berendezéseket. Az egyik legelterjedtebb megoldás a rózsaszín burkolat. Sok olyan már befutott telefon van, amelyből ,,pink edition" megoldással varázsolnak női telefont, de nemcsak a telefonok gyártói nyúlnak ehhez a megoldáshoz. Vannak rózsaszín laptopok, kifejeze...
Somogyjád
Sziasztok Vassék!
Ha olvassátok eme szörnyűségeket.
Mikor elindultunk Rijóde Sjádra, kedves barátainkhoz, hát, mitmondjak? Szakad-tahó emberesen. Mire átértünk, majdhogynem sütött a nap. Kicsit áprilisi az idő.
Avonügyileg pertákoltunk néhány sort, meg minden, oszt hazagurútunk, ahogy illik. itthon az unokasereg nem tett semmiben kárt, ami, ugye nem kis dolog....
Olsens: Filmes bakik
... az ikreket üldözik, berohannak a WC-be és négy különböző fülkébe mennek be. Viszont amikor a banditák utánuk jönnek, akkor egy fülkéből rohannak ki, és egyik WC-nél amibe
egyikük befutott a WC-s néni volt!

5. Amikor az elején az ikrek apukája elindul dolgozni, és a kutya megkergeti, mutatják a kocsiját, és az ajtaja nyitva van, viszont amikor utána odaér, az ajtó ...
Egyszer fent, egyszer lent...
... Arisha-chantól egy kis aranyos ANBU Kakashi figurát... *_* Annyira örültem neki... majd kiugrottam a bőrömből. ^.^ Remélem valahogy meg tudom majd nekik hálálni egyszer... :)
Később aztán befutott Pata és Misu is... kicsit meglepődtem hogy jöttek, de nagyon örültem nekik. Azt hiszem szereztem néhány közös emléket Patával... XD

Apropó, Pata... Képzeljétk, ber...
Egy érdekes találkozás
... hegyi patak csobogásához is. Ha leszáll a vonatról hamarosan el is felejti a találkozásunkat. Nekem az volt az érzésem, hogy egész úton csak reá gondoltam volna, és talán utána is. A vonat befutott az állomásra. A lány felfigyelt a hívó szóra, és jelentkezett, hogy ott van. Feljöttek érte a vonatra, és amikor elment nem hagyott semmit sem vissza, csak enyhe és finom parfüm illatot...
Út a Menny felé
A vonat éppen befutott a pályaudvarra. A peronon egy kislány várt az "útipoggyászával", egy szatyorral, amelybe a tervezett utazásra egy kis ennivalót csomagolt be. A kicsi felszállt, és talált egy ülőhelyet egy még nem egészen teli fülkében. Kutatva nézett körül, és megnézte az utasokat, akik azonban mind idegenek voltak. Fáradt volt a hosszú várakozástól, és úticsomagját fejpárná...
Mamka távol...
Reggel kivittem az állomásra Tercsit, az anyóssal együtt. Nagynehezen elindult a vonat. Elmentek.
Én meg Izusékhoz felvittem Bazsa itatópoharát, mert tegnap ittfelejtették. Izusék még aludtak, Márió nyitott ajtót. Hmar hazaértem. A köd egészen elviselhető volt. Amúgy egész nap álmatag volt az idő. Én is álmatag voltam. A gépen pücskörésztem, meg pihiztem, amit lehetett. Jól b...
Mese
Zsuzska és az ördög

Egyszer volt, hol nem volt, még az Óperenciás-tengeren is túl volt, volt a sós tenger kellős közepén egy lakatlan sziget, azon a lakatlan szigeten egy nagy hegy, annak a hegynek a tetején egy magas torony, annak a toronynak a leghegyibe egy könyv, abból szedtem én ezeket a szent beszédeket.

Volt a világon egy nagyon-nagyon szegény asszony, ...
Humor
... senki.

A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
A siker titka az őszinteség, ha már ezt is színlelni tudod, befutottál.
Mégiscsak van amitől változik az ember. Attól, ha valaki olyannak fogadja el amilyen.
Azok az emberek, akik teljesen végiggondolnak mindent, mielőtt egyet is lépnének, egész ...
Remenyik Sándor versei
...
Az édes enyhülést, mely elfogott.
Valaki értem jól imádkozott.

Imája roppant kezdő-sebességgel
Megragadott, és végtelenbe vitt,
Sötét sorsommal búgva befutotta
Az Isten-távol fény-mérföldjeit.

Mellette naprendszerek múltak el,
Mint vonat mellett éjjel házikók, -
Jézus kikötő-szíve várta már
Az értem kilőtt rakét...
Nyerő méretek
... egyik:
- Komám te hányszor szoktad az asszonyt megd..ni hetente?
- Én 4-szer.
- Én meg 5-ször 4+5=9 tegyük meg a 9-es lovat - mondja az egyik.
Megtették, de vesztettek...
Végtelen
... este. Margareth bárónő csatlósai körében ücsörgött. Most nem köszöntötte Rebekát, már nem volt a kis kedvence. Mindig is irigykedett rá, most azonban beszélni sem akart vele. Mollyék is befutottak, Mittelsbach báró mosolyogva vezette feleségét, nagyképű volt, hogy mindenki szemet vet feleségére. Molly pedig, mint jó feleség, tűrte, és mosolygott. Andrecht báró is megérkezett, aki ...
Pá, unokám, Tünde!
... jót... Este eljövök, ha szívesen láttok. Elhozom a kazettás magnómat és felveszem ezt a sündisznóságot. Ezentúl, ha rossz kedvem van, csak felteszem a szalagot."

Este valóban befutott nagyapatársam, két liter finom borral, és bizony a tudós prof is benyakalt pár pohárral. Aztán búcsúzott. Mindannyiunkat megpuszilt és hálálkodva köszönte a kellemes délutánt, estét. Zsuzs...
Krízis osztály...
... kerültem egy szobába, akivel már a toxicológián is együtt feküdtem. De nagyon rosszul voltam, bömböltem, ordibáltam, mire kitalálták az orvosok, hogy kapok egy seggbe szurit, na akkor befutottam az első sarokba, és bömbölve felhívtam a barátnőmet, hogy azonnal jöjjenek értem, mert itt bántanak, ők meg elindultak értem...
Aztán elég sok rész kiesett. Beleszólt a szobatárs...
Reggeli elmélkedés 2007.02.02
... gyermekkoromban falun. Kedvenc időtöltésem volt a kiscsibék figyelése. A csibék kaotikusan futkároztak szanaszét, de amikor az anyjuk szétterjesztette a szárnyait, az eleven apróságok azonnal befutottak alá, és a kotlós szorosan magához vonta őket. Az anyjuk közelében egy pillanat alatt megnyugodtak, még a szemüket is behunyták. A csibék kényelemben és biztonságban érezték magukat...
1 2 3 .......50 51 ....75 76 ....99 100 101
Címkék: Remenyik Sándor, Sziasztok Vassék, Rijóde Sjádra, ANBU Kakashi, érdekes találkozás, hódító rózsaszín, vonat befutott, leány felfigyelt, hívó szóra, asszonyt megdugni, 9-es lovat, igazat mondod, igazat mondom, csomó pénzt, hónap ismertség, szakmámba nagyon, terhességi tesztet, utca másik, mágneszáras kaput, fiúk felfutottak, második emeleti, technikai eszközök, egyébként férfias, egyik legelterjedtebb, rózsaszín burkolat, telefonok gyártói, ikreket üldözik, banditák utánuk, fülkéből rohannak, ikrek apukája, kutya megkergeti, ajtaja nyitva, vonatról hamarosan, lány felfigyelt, vonat éppen, kislány várt, tervezett utazásra, kicsi felszállt, hosszú várakozástól, állomásra Tercsit, anyóssal együtt, gépen pücskörésztem, lakatlan sziget, lakatlan szigeten, nagy hegy, magas torony, szent beszédeket, nagyon-nagyon szegény, tapasztalat olyasvalami, siker titka, édes enyhülést, értem kilőtt, asszonyt megd, kazettás magnómat, tudós prof, kellemes délutánt, seggbe szurit, első sarokba, kiscsibék figyelése, csibék kaotikusan,